Nekad GO MR C | Ban överklagan [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie.

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994257248/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: GO MR C

Vad är din discord tagg? GO MR C#1111

Vem var det som bannade dig? julmust zaki

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? metagamin men jag har inte gjort det och jag vet inte vaför4 jag är bannad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte eftersom jag inte vet själv vad jag har gjort.jag har inte metagamat och skulle aldrig att göra det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte efterssom att jag va bannad när jag vaknade. och jag va inte bannad i går typ 04:00

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig bann i med att jag inte har gjort något

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång blev jag bannad för att jag slog en kille som slog mig och denna gången som jag inte har gjort någåt. och jag skulle aldrig metagamat. dom andra kommer jag inte igåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte för att jag inte har gjort något

Har du lärt dig någonting efter din ban? svar nej har ej gjort något.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka