Nekad GO MR C | Ban överklagan [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie.

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
5
Användarnamn: GO MR C

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994257248/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: GO MR C

Vad är din discord tagg? GO MR C#0260

Vem var det som bannade dig? mohammed hetta han nog på steam

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? dödar på GZ men jag sa bara att han skulle håla upp händerna min komois döda han

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa upp med händerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis jagade han och sen stårma ni in och banna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va fel av han som banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en av dom så blev jag bannan för att jag blev ner slagen på GZ och pratade när jag va död men jag pratade bara för att jag va inne i discordens serven i support och en annan gång så blev jag slagen så att jag dog och då när jag va död så pratade jag men jag pratade bara för att jag va inte i discordens support och behövde hjälp och då hade jag glömt och sätta på push the talk och den sista så snudde vi en bil GZ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte kanske inte sakt upp med händerna ???

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra om nåt sånt här

Har du läst våra regler? Ja

Nekad.
Denna ansökan är inte tillräkligt utvecklad och jag känner att den är tagen seriöst.
Du får skriva en ny ansökan när du vill.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka