Nekad GO MR C | Ban överklagan[Chippis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie.

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
5
Användarnamn: GO MR C

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994257248/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: GO MR C

Vad är din discord tagg? GO MR C#0260

Vem var det som bannade dig? 8Ax31

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? compatlog men min boss sa att jag skulle göra det då gjorde jag det. jag sa ochså att jag skulle bli bannad här länge

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag compatlogade men som sagt så sa min boss att jag skulle göra det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lotade en kille som jag rånade sen kom hans kompis och började skjuta mot mig så att jag körde iväg. sen popade han mitt däck så att jag körde upp på en kulle. men det va inte meningen att jag skulle komma upp på kullen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det va en felaktig ban för att min boss sa att jag skulle göra det. jag sa ochså att jag skulle bli bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blivit bannan för att jag pratade när jag va död men jag sat inne i eran discorde och pratade men staffs och en annan gång så snude jag och min kompis en bil på GZ och en annan gång så slog jag en kille för att han slog mig dom andera kommer jag inte ihåg. och den här gången då och det kommer inte att hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte compatloga och jag skulle inte lysnat på vad han sa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja detta kommer inte hända igen jag lovar. jag älskar denna server och då ska man inte blie bannan som jag nu ska jag läsa reglerna en gång till. lovar att detta inte kommer hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka