Nekad GO MR C | Ansökan till Servervakt [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie.

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ange ditt födelsedatum 27 September 2008

Vad heter du på discord? GO MR C#0260

Mellan vilka tider kan du oftast spela? fredagar 13:50 till 03:00/04:00
lördagar 10:00/11:00 till 03:00/04:00
söndagar 10:00/11:00 till 23:00/22:00
måndagar 13:45 till 22:00
tisdagar 15:00 till 22:00
onsdagar 15:00 till 22:00
torsdagar 15:00 23:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat här på denna fantastiska server i typ en månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? för att jag vill ha ett seriöst jobb. och jag vill kunna banna/kicka dom som inte beter si. jag har sett och har bliv vdmad på torget flera gånger och då skulle jag vilja kunna banna dom eller kicka och jag har ochså blivit rdmad på torget flertal gånger och dom skulle jag vellat banna. denna server är inte till för att vdma/rdma. så hadde jag skrivit i en bann/kick. jag vill ochså ha lite mer krav på mig.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? jo jag vill kunna hjälpa till här på multistaden. när jag var securotas så hadde jag lkite broblem för att folk kom till vårt kontor och började hugga oss med yxa då skulle jag kunna komma och hjälpa till genom att banna dom i ett tag så att det inte händer igen.det gäller alla här på server att följa reglerna. jag vet ochså att många som inte följer reglerna här på multistaden och dåm skulle jag och andra få bort i ett tag så dåm hadde jag banna /kickat dom. och det är därför jag vill jobba här som servervakt.❤️❤️❤️.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag hade kunnat bidra med att det kommer kännas säkrare på alla platsar som är GZ så att man t.ex inte blir rdmad överalt. jag hadde bidra med allt så att allt käns mycket bätre här

Varför ska just du bli servervakt? jag vill bli servervakt, för att jag ser väldigt mycket rdm, och vdm, och även slåss på greenzone, och det är ganska jobbigt att se och vissa staffs har massa annat att göra så dom kan it gå på reports, och då vill man kunna, kicka, dom. och ta ett klipp på det, om det är grovt tar man klipp, om det är litet, så kan man ju kicka, så kanske dom lär sig. och jag har lärt mig av mina misstag.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag vill att servern ska bli så bra som möjligt och att alla ska bete sig så det blir en rolig och seriöst rp! Ser även väldigt många som inte beter som jag redan säger till men tyvärr så kan jag inte göra något jag vill göra servern mer laggfri med.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? om jag ska jag ska resa en person så skriver jag /riviven id t.ex222 om jag ska kicka nån skriver jag /kick och anledningen vaför jag ska kicka denna person/om jag ska banna någon så skriver jag /bann id 222 och sen anledning vaför jag ska banna denna person. sen är det samma på alla andra.

Är du whitelistad på serven? ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja det har varit med det kommer inte att hända igen. jag kommer inte i hog dom men jag v et att jag har blivit bannad för att jag råkade slå en på GZ

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det är multistaden som gäller detta är den bästa jag har spelat på kärlek till multi...

Tycker att du har gjort en bra och utförlig ansökan skriftligt. På din muntliga intervju så uppfyllde du tyvärr inte det vi söker hos servervakter! du är välkommen att göra en ny ansökan om ett tag. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka