Nekad Gnzlee | Ban överklagan | Elias06

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goofyamo

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gnZlele/

Ditt Hex-ID: 1100001145f84ee

Vad är din discord tagg? Al-Bundy#8077

Vem var det som bannade dig? Elias

Hur lång tid var din ban? 1 dag/24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Tjuvkopplar en cross mit på torget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skulle tjuvkoppla en mc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang emot en MC som jag hann bara sätta mig på, hann aldrig tjuvkoppla den och det kom en polis från ingenstans så jag bara satt på den utan att försöka tjuvkoppla den vid tillfället. Men polisen bannade mig direkt utan att prata eller fråga något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig då jag inte hann påbörja mitt scenario då jag fick syn på polisen, det var rätt för honom det håller jag med om och jag ångrar att jag satt kvar på den under tiden han åkte förbi.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga banns sen tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla mig runt extra noga innan jag försökte göra något olagligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte tjuvkoppla på öppen gata eller sitta kvar på okända mc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Jag tycker att du inte har lärt dig av denna bannen, Så va vänligen att vänta ut den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka