Accepterad Gnurken | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gnurken

Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
5

Vad är ditt namn i verkligheten? Thure

Vad är ditt discord namn? Gnurken | .karlsson.

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Folke Skoglund han är 22 år gammal. Han är en väldigt rolig som person Folkes intresse är att skruva och fixa med bilar. När Folke var barn så följde han med sin pappa på jobbet eftersom Folkes pappa jobbade på Mekonomen och hade jobbat på Sc-styling. Så Folke följde hans pappas fotspår Folke lärde sig väldigt snabbt när han kollade hur sin pappa arbetade Folke frågade mycket sin pappa om vad saker hette. Men en dag en kall dag i december så skulle folkes pappa ta bilen från jobbet hem när han hade lämnat jobbet. så körde han i 5 minuter tills han kom fram till en rondell då kom en bil åt höger och eftersom de va halkigt ute så kunde inte den andra bilisten bromsa. Så han krockade in i Folkes pappa i sidan polis och ambulans kom. Polisen ringde hem till Folke och hans mamma och medelade att Folkes pappa hade krockat. Dom åkte så snabbt som möjligt till olyckan då gick polisen fram till Folkes mamma och sa att Folkes pappas liv gick tyvärr inte att rädda. Då bröt folke ihop han orkade inte gå till skolan han slutade umgås med hans kompisar. Sen en morgon tänkte Folke på att han har ju en dröm om att jobba med att skruva och hålla på med bilar. då började Folke plugga och efter gymnasiet så kände sig Folke redo att komma ut i arbetslivet. När Folke var hemma och låg på soffan så såg Folke en reklam på telefonen om att Mekonomen och Sc-styling sökte nya kollegor. Då tänkte Folke att nu har jag chanssen att jobba med de jag värkligen vill joba med Folke tänker för sig själv att imorgon ska jag ta arbetsintervju.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga stunder med bra rollspel och kommer inte spela för makt och pengar. kommer spela mycket social rp. och jag ska göra så att andra har kul och får en bra uplevelse med schysst rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du hamnar i ett argument med en annan person på servern så behöver man inte alltid vinna det argumentet och låta motparten vinna scenariot också så att alla kan ha det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Till exempel RDM de är när du dödar någon utan en anledning bakom det som att köra på folk eller sjuta någon utan baktanke. SUNT FÖRNUFT är att du ska alltid tänka en extra gång innan du säger eller gör något som du också gör verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jajamän, har spelat till och från rollspel i 2 och ett halvt år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka