- Meddelanden
- 188
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Thure
Ditt discordnamn: Gnurken#4423
Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2008
Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för jag har vart MA nu ett tag och känner att jag är redo att ta nästa steg i teammet som staff. mitt mål när jag började spela på unive är att va en del av staff teammet och jobba mig upp å hjälpa perssoner som behöver hjälp på servern. när jag är inne på servern ser jag för mycket folk som är inne på servern för att lalla runt och inte har nått mål med sin karaktär och som inte följer röst regeln. jag kommer ta mycke ärenden med bra beslut. jag är väldigt trevlig och bemöter folk bra skulle jag säga och kommer att lägga mycket tid på mitt arbete som staff och göra det till 100%. Vem som helst ska alltid kunna få tag på mig i Pm om de undrar över något jag hjälper jätte gärna till så gott jag kan! Vet att många undrar över saker så dom brukar va extremt tacksamma för hjälpen dom fått av mig och det glädjer mig. Jag ska göra så folk inte ska behöva vänta när de sitter i support för att jag har märkt att de brukar sitta många i väntrum men dom får inga svar. Jag är redo att ta ansvar för vilken område som helst då jag är öppen för att lära mig just inom det området och vill inte vara begränsad till en avdelning så jag hjälper till där det behövs!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Måndag: 1700-22:00
Tisdag: 17:00-22:00
Onsdag: 17:00-22:00
Torsdag: 15:00-22:00
Fredag: 15:00-01:00
Lördag: 12:00-01:00
Söndag: 12:00-22:00
Ledighet 12:00-01:00
Hur länge har du spelat på Unive? 4 januari blev jag medlem men om man inte tänker på medlem så har jag spelar sedan sommaren 2021
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag som MA har några av desssa kommandon så är kunnig men dessa kan jag.
/togglename [Visar id och namn på personer]
/toggleid [Visar endast id på personer]
/spec [Visar en spec meny där du kan hitta specifika personer]
/spec [id] [Du specar personen]
/spec off [id] [Du slutar specar personen]
/noclip [Man går in i noclip]
/kick [id] [Man kickar personen från servern]
/svban [id] [Man bannar personen från servern i 1 timme]
/ban [id] [typ] [anledning] [Man bannar personen från servern i en vis tid]
/bring [id] [Man drar en Persson till dig]
/goto [id] [Man går till en Persson]
/freeze [id] [Man gör så personen inte kan röra sig]
/reportlist [Man kan kolla report listan]
/ped [id] [Du ger en Persson pedmeny så man kan ändra ped]
/skin [id] [Du gör så personen kan ändra kläder from av en meny]
/dv [radius] [Du tar bort en bil inom ett område]
/m (id) man skriver pm till någon ingame
/who (id) du ser ifall personen är medlem eller krim osv
sen så lär man sig nya kommandon efter tidens gång.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är öppen till alla områden.
Ditt discordnamn: Gnurken#4423
Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2008
Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för jag har vart MA nu ett tag och känner att jag är redo att ta nästa steg i teammet som staff. mitt mål när jag började spela på unive är att va en del av staff teammet och jobba mig upp å hjälpa perssoner som behöver hjälp på servern. när jag är inne på servern ser jag för mycket folk som är inne på servern för att lalla runt och inte har nått mål med sin karaktär och som inte följer röst regeln. jag kommer ta mycke ärenden med bra beslut. jag är väldigt trevlig och bemöter folk bra skulle jag säga och kommer att lägga mycket tid på mitt arbete som staff och göra det till 100%. Vem som helst ska alltid kunna få tag på mig i Pm om de undrar över något jag hjälper jätte gärna till så gott jag kan! Vet att många undrar över saker så dom brukar va extremt tacksamma för hjälpen dom fått av mig och det glädjer mig. Jag ska göra så folk inte ska behöva vänta när de sitter i support för att jag har märkt att de brukar sitta många i väntrum men dom får inga svar. Jag är redo att ta ansvar för vilken område som helst då jag är öppen för att lära mig just inom det området och vill inte vara begränsad till en avdelning så jag hjälper till där det behövs!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Måndag: 1700-22:00
Tisdag: 17:00-22:00
Onsdag: 17:00-22:00
Torsdag: 15:00-22:00
Fredag: 15:00-01:00
Lördag: 12:00-01:00
Söndag: 12:00-22:00
Ledighet 12:00-01:00
Hur länge har du spelat på Unive? 4 januari blev jag medlem men om man inte tänker på medlem så har jag spelar sedan sommaren 2021
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag som MA har några av desssa kommandon så är kunnig men dessa kan jag.
/togglename [Visar id och namn på personer]
/toggleid [Visar endast id på personer]
/spec [Visar en spec meny där du kan hitta specifika personer]
/spec [id] [Du specar personen]
/spec off [id] [Du slutar specar personen]
/noclip [Man går in i noclip]
/kick [id] [Man kickar personen från servern]
/svban [id] [Man bannar personen från servern i 1 timme]
/ban [id] [typ] [anledning] [Man bannar personen från servern i en vis tid]
/bring [id] [Man drar en Persson till dig]
/goto [id] [Man går till en Persson]
/freeze [id] [Man gör så personen inte kan röra sig]
/reportlist [Man kan kolla report listan]
/ped [id] [Du ger en Persson pedmeny så man kan ändra ped]
/skin [id] [Du gör så personen kan ändra kläder from av en meny]
/dv [radius] [Du tar bort en bil inom ett område]
/m (id) man skriver pm till någon ingame
/who (id) du ser ifall personen är medlem eller krim osv
sen så lär man sig nya kommandon efter tidens gång.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är öppen till alla områden.
Senast ändrad: