Accepterad Gnomie | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gnomie

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199075065971/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Mattsson

Vad är ditt discord namn? Flake#8288

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lamar Jennings, han är 19 år gammal, han har haft en tuff uppväxt med vänner och familj. Lamar har alltid känt att hans familj har stötta ut han, så han började rymma hemifrån i tidig ålder. han hamnade med fel folk och började tidigt med gängkriminalitet. Men nu har han kommit ut från gängkriminaliteten och hittat rätt vänner, hans intressen är att fiska och hålla på med bilar, han har alltid gillat att hålla på att meka med bilar och så vidare men han har alltid trott att han inte räcker till som den person han är.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag vill bli mer insatt i Unive och jag kommer bidra till bra stämning och seriös RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag sa ovan jag vill bli mer seriös med RP och spela mer seriöst än vad jag har gjort tidigare.

Hur hittade du Unive? En kompis visade mig servern och jag börja spela på den för den verkade vara bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna vara seriös med andra seriösa spelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte för tillfället. Just nu spelar jag bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka