Accepterad Gnomie | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gnomie

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199075065971/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Mattsson

Vad är ditt discord namn? Gnomie#8288

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Han heter Lamar Jennings, han är 22 år gammal. Han har haft en upp och ner uppväxt, hans föräldrar har aldrig behandlat honom som en i familjen, till exempel alltid stött ut honom som att han inte var värd något. Lamar hoppade av skolan redan när han var 16 och hans far sa att om inte han skaffar ett jobb så blir han hemlös och så letade han länge efter jobb och tillslut hittade han jobb som vaktmästare på en skola och han jobbade där mycket länge men han kunde inte få jobb hur länge som helst så när han precis hade fyllt 18 så sa hans chef att han inte kunde jobba kvar där, och då kunde man ju tänka sig att hans far inte blev så glad så han sa att han inte kunde bo kvar hemma något mer så då blev han hemlös men som tur var så fick han bo hos sin brorsa Daequan Jennings och så skaffade han nytt jobb och sen dess har det bara flytit på. Lamar gillar att meka med sin brorsa Daequan som är biträdande chef på ett företag som heter Falck.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att bidra med väldigt roligt roleplay och jag kommer även att bidra till seriös roleplay på dagarna och sprida glädje till andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag personligen känner att nu när jag spelat på Unive ett tag så vill jag bli mer seriös och jag känner att Unive är en riktigt bra server som har många aktiva spelare, aktiva staffs m.m och mina kompisar på Unive och på sista tiden har jag spelat mycket och blivit mer intresserad av erat community.

Hur hittade du Unive? Jag och mina vänner kände att vi inte hittade någon riktigt bra roleplay server, men min vän hittade Unive och då sa han att jag skulle testa Unive och då tänkte jag att jag ger den en chans och jag ångrade det inte

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att tillsammans med alla andra spelare få en hög rollspel-nivå och försöka få flera som är intresserade av roleplay att spela på unive, för att det är en bra server och engagerad server, många har inte spelat på unive och jag tycker dom borde ge det en chans för som jag sa ovan att man ångrar inte det och om man får fler in på servern så får ju servern också ett bättre rykte.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att spela mycket med andra spelare och även mina vänner och köra seriöst roleplay. Jag själv vill jobba på falck med min "brorsa" Daequan Jennings och Ferdo Mcflurry och självklart ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag har bara spelat på Unive nu i ett par veckor, och jag kommer fortsätta med det. jag känner att det är bara Unive som ger mig intresse till att spela rollspel just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka