Accepterad Gnome Hunter360 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/potataman/

Ditt Hex-ID: 11000013f8d2069

Vad är din discord tagg? Gnome Hunter360#8285

Vem var det som bannade dig? 1Mway

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-17 115202.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog en kille så att han dog men ig medvetslös

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid GSP/grove street pizzeria då en kille som har kaxat och slagit mig och mina kompisar ett flertal gånger så skall vå gå bort och hämta lite saker ifrån bilen då han kommer tillbaka för 6gng och då slår jag honnom så att han dör

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja detta är en felaktig ban då du inte ens visste vad som hänt från första början men jag kan ej bevisa att han gjorde mer fel än vad jag gjorde då jag ej har clip samt att medal e fuckad. Detta är en felaktig ban då du ej visste vad som hände ifrån första början samt att denna man/spelare som jag slog har begått mer regelbrått än vad jag har gjort som t.ex han bröt mot reglen new life rule samt power gaming han rpade ej på skador när han slog mig och jag slog tillbaka. Han begåde även mer reglebrått än vad jag gjorde. Om vi skall ta allt ifrån början så kan vi börja med att jag går online och fixar lite saker sedan träffar jag några trevliga personer och vi åker då emot piren vi kommer dit träffar en till snubbe med en ram efter ett tag så kommer han som jag slog borta vid grove street och han börjar kalla min karaktär för kortis dvärg och middget och eftersom att jag spelar på en karaktär som är kriminell samt kort så blir ju han arg jag säger till honnom att han ska sluta annars så kommer jag att slå honnom han väljer då att slå mig och jag tar då fram mitt basseboll träd och slår honnom vi tar han till sjukan polisen kommer till piren när vi kommer tillbaka och jag lyckas då komma ut ur denna situatiomed polisen sedan på något sätt kommer han ner tyill piren (spawnmenu) antar jag för han kan ej komma till piren så snabbt annars då ha nej hadde någon bil,cykel med mera. Han säger då att jag slog honnom och bla bla polisen åker jag säger hurkommer du ihåg detta han säger va sedan går dett en stund alla 3 kompisar då 1 kort och 2 andra kommer och hjälper mig när jag ska gå och prata med dom ha nslår mig när jag vänder ryggen då slår jag honnom igen och sedan jagar honnom upp för trappan mot trygg hansa då slår en kille med kostym ner han för staketet när han skall hoppa ner därifrån och då RP:ar han ej på skador vi slår han och sjukan kommer igen polisen kommer bla bla vi pratar har det chill vi åker till GSP och då ska vi ta droger och bara RP:a bra liksom vi ska äta pizza med mera och bara ha det chill och ha det trevligt en vanlig och rolig RP då kommer han tillbaka igen vi säger gå ut vi vill inte ha dig här han säger vi kör en boxnings match jag säger ok då kör vi sjukvården beffiner sig även på platsen. vi slår varandra han är med på detta jag är med på detta han slår malmkvist chefen han med kostym malmkvist slår tillbaka och ha ndör sjukvården kommer så tillbaka efter ett tag med honnom igen och då slår jag honnom vid garaget och då blirt jag bannad då ha nkommer tillbaka och slåss samt lallar med oss hela denna tid detta förstöde våran RP samt den roliga stunden vi hadde där då det ej vart så många personer inne på servern. Så detta vart alltså en felaktig ban då du bara ser slutet och ej början du vet ej vad han gjorde du tror bara att jg väljer att slå han så fort han kommer men jag har aldrig gjort något sådant. Jag har alltid en anledning att döda ngn eller göra dom medvetslösa och i detta fall vart det att jag fick nog av lallandet samt att han bröt mot dessa regler samt att jag tröttnade på att han kom och störde våran RP. Detta är även en felaktig ban då jag vart med många andra som kan återberätta detta på samma sätt som jag samt att jag har dessa personer som vittnen som då såg vad som hände men vart även delaktiga i dessa scenarion som uttspelade sig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag och det är att man skall alltid lyssna på staff och låta dom göra sitt jobb som staffs samt att man skall följa reglerna och även läsa dom ett par gånger så att dom faktiskt fastnar och att man kommer ihåg dom så att man kan följa dom så mycket man bara kan. jag har även lärt mig att man skall RP:a som om detta vart ditt eget liv och därmed då värna om sitt liv och RP:a så bra man kan och aldrig göra saker som en person skulle göra IRL. Jag har även lärt mig att man skall ta cvlip så om en staff gör fel har man bevis samt om man blir bannad felaktigt så skall man kunna ha bevis att man ej gjort något man skall även inte vara agresiv eller tjata på staffs då det är jobbigt då dom har mycket att göra som staff men framför allt låta dom göra sitt jobb då dom är dom personer som gör att servern håler den standad dom vill ha på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Dett jag hadde kunnat göra anorlunda är att fixa medal så att man kan ta clip så att jag kan visa att jag har en anledning och att ha ngjorde mera fel men jag hadde även kunnat anmäla detta som jag glömde bort att göra då jag fastnade vid dom bra scenarion vi hadde om vi räknar bort detta med den andre spelarn som förstörde jag skulle kunnat hoppa support eller ta hans id och skriva en /help så hadde allt varit löst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att fixa medal så att man kan ta clip då det är viktigt att kunna bevisa att man i detta fall har en anledning att slå honnom men även att man skall kunna ha mot bevisa andra om dom säger att man gjorde en viss sak. Jag har även lärt mig att man skall komma ihåg att rapportera alla reglebrått som sker på servern så att staffsen kan göra sitt jobb att hålla bort alla som förstår servern igenom att bryta reglerna. alla dessa bans som jag har är inte rätta bans 4-5 är felaktiga men dom försvinner ej mina ban överklagningar har blivit godkända men dom försvinner ej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är klart att jag gör :)

Godkänd, men tänk på att tänka efter innan du gör något sådant igen, MVH Unive staff team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka