Accepterad Gnome Hunter360 | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/potataman/

Ditt Hex-ID: 11000013f8d2069

Vad är din discord tagg? KevinChang#8285

Vem var det som bannade dig? Moezz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-27 232927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på han och bröt emot reglerna på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle köra in i gäng huset och hämta mitt vapen för att skjuta mot sons

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban men jag har lärt mig av mitt misstag och jag kommer aldrig upprepa det ber så hemskt mycket om ursäkt det ända jag vill är att få en ny chans detta kommer aldrig upprepas och det kan jag lova.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag och det är att man skall alltid lyssna på staff och låta dom göra sitt jobb som staffs samt att man skall följa reglerna och även läsa dom ett par gånger så att dom faktiskt fastnar och att man kommer ihåg dom så att man kan följa dom så mycket man bara kan. jag har även lärt mig att man skall RP:a som om detta vart ditt eget liv och därmed då värna om sitt liv och RP:a så bra man kan och aldrig göra saker som en person skulle göra IRL. Jag har även lärt mig att man skall ta cvlip så om en staff gör fel har man bevis samt om man blir bannad felaktigt så skall man kunna ha bevis att man ej gjort något man skall även inte vara agresiv eller tjata på staffs då det är jobbigt då dom har mycket att göra som staff men framför allt låta dom göra sitt jobb då dom är dom personer som gör att servern håler den standad dom vill ha på servern.
Jag vill börja med att säga hur uppriktigt ledsen jag är för det som har hänt. Jag inser nu att mina handlingar var oacceptabla.
Jag förstår att det kan vara svårt att lita på mig igen efter det som skett, men jag hoppas innerligt att du kan ge mig en chans att visa att det aldrig kommer hända igen. Jag är fast besluten att lära av mina misstag och bli en bättre rpare och bidra till en sån hög rp nivå som möjligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut jag skulle aldrig kört på honom ber så hemskt mycket om ursäkt detta kommer aldrig upprepas

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det är väl så klart MR.Moezz secretess general sir ;)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är klart att jag gör :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka