Accepterad Gnome Hunter360 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? KevinChang07#8285

Ange ditt födelsedatum 2 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag kommer att kunna vara aktiv från 07:00 - 08:00 sedan senare 13:00 - 21:00 på alla vardagar men på fredagar,helger och lov så kommer jag att kunna vara aktiv från 10:00 - 03:00 ungefär beroende på när jag vaknar

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan den 30 augusti

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/c813628cad67091a760f5bc95e3df90f

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV har i uppgift att städa upp servern från t.ex söndriga bilar som står mitt i vägen eller liknande men även att banna eller kicka folk om dom t.ex lallar,begår någon form av regel brott. En SV skall även se till att RP:n på servern är bra och med detta menar jag att dom skall se till att folk inte VDM:ar lallar med mera en SV skall även se till att dessa fordon som står på sidan av vägen som är sönder DV:as så att dem inte står och skräpar ner servern då det ser lite konstigt ut att det står bilar på sidan av vägen. En SV skall även kunna revva någon om det är så att någon t.ex dör av någon slags bugg t.ex bältet funkar ej alltså att man flyger ut ur bilen när man har bälte på (har hänt mig ett antal gånger) men skall även kunna revva om någon VDM:ar på piren och dödar ett antal personer och i detta fall så skall SV kunna revva då det förstör RP:n att någon VDM:ar och dödar folk och då skall man ej RP:a på det. Så samman fatning då alltså en SV har i uppgift att städa upp servern ifrån trasiga fordon som står vid sidan av vägen samt revva folk om det är så att det sker någon slags av bugg eller liknande men även skall domn se till att RP:n på servern är bra och håller den standard som man är ute efter t.ex en SV kickar eller bannar om någon ej RP:ar på skador lallar med mera.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV på servern då jag tycker att det finns många bilar på sidan av vägen som ej tas bort och det förstör lite för RP:n men jag vill även bli SV då jag vill kunna se till att den RP på servern håller sin standard och att den RP som bör finnas på servern är stabil men jag vill även bli SV på servern då jag vill känna på hur det är att vara SV innan jag blir medlemskaps ansvarig då jag helst vill jobba inom staff teamet och då bör jag lära mig grunderna och då skulle SV passa mig perfect.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Koruption är då t.ex att man är under en skottlåsning och då revvar sina medlemar för att vinna det där scenariot eller för att ge dig en fördel i scenariot men detta hör även ihop med abuse då man abusar att revva folk för sin egen fördel. Abuse och Korupption kan förekomma på flera olika sätt och dessa är några exemple: Revvar sina medlemar för sin egen fördel samt DV:ar sina gäng fordon istället för att åka hem och ta bort dom där men även att t.ex revva någon av dina kompisar eller liknande då dom t.ex inte årkar åka och köpa mat. Koruption och Abuse hör ihop då man t.ex slåss med sin kompis eller medlem i gänget och någon dör så revbvar man bara för att ha en boxnings match men koruption är även att man revvar sig själv för att få en fördel i scenariot eller att man inte har mat.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Gav bra och utvecklat svar under intervjun.

Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka