Nekad Gnom020 | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gnom020

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? gnom020

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Patrik johansson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv, glad omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag har tänk att min karaktär ska söka jobb inom polisen. Därefter ska han jobba sig upp i högre rang å träffa nya människor å ha allmänt kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med bättre rp genom att hjälpa folk som inte är så bekanta vid rollspel. Jag kommer göra mitt bästa för att det ska bli rolig och bra rp på servern. För att det ska gå så ska jag och mina vänmner rp så bra och seriöst vi kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna för det ska va kul, kan vara bra att förora så andra oxå kan ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har hänt, de kan ju vara ngt litet regelbrott där å där och då bliur det oftast ban så man inte gör om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Pwg använder sig av omänskliga krafter, suntförnuft utgå från riktiga livet, tänk en extra gång.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Yes, jag har nytt dc konto. Men jag har ca 4-5 års erfarenhet utav rp. Men det kommer inte synas då jag har nytt konto överallt.

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning:
Inga loggs

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka