Accepterad Gnochin | Medlem ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gnochin

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199010312203

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte olsson

Vad är ditt discord namn? Gnochin#2214

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Malte och är 20 år gammal och han har väldigt stora intressen om bilar och sådant som har med det militära att göra. Malte växte upp tillsammans med sin mamma, pappa, syster och hans hund Charlie som tyvärr inte lever längre i en villa utanför Falköping. Charlie var en väldigt både snäll och busig hund som även alltid kom och trösta om han märkte att någon var ledsen på något sätt. När Malte var liten kände han sig väldigt ensam och utanför men nu när han har blivit äldre och flyttat till unive så har han tagit sig i kragen och skaffat nya kompisar som alltid ställde upp oavsett vad det var. På sin fritid gillar Malte att bada och meka med bilar tillsammans med sina kompisar som han har hittat i staden unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde ha denna rollen då jag har lite mer än 1200 timmar då mestadels av dessa timmar är av när jag rpa kriminellt i olika gäng och organisationer. Jag vet hur man beter sig som kriminell och vet hur man stora scenarion utspridda scenarion som hela servern får delta i men även möjligtvis beefs mellan olika “gäng” och privatpersoner. Min karaktär i nuläget är en ordningsam individ som vet hur man beter sig, kan planera rån men även trevlig till sina polare, och andra på servern för att skaffa kontakter och vänner. Mario tycker om att hålla på med bilar så han kommer troligtvis ansöka till Falck, Meko eller Auto.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för att jag gillar när det är seriöst och dom flesta på unive är seriösa rpare som gillar att rpa lika mycket som jag det är lätt att skaffa nya vänner i unive och jag gillar att ha många olika vänner som jag kan hänga med på fritiden.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att när jag laddade ned fivem så testade jag ett visst antal servrar och kom fram till att unive var det som var roligast för det är mycket folk och dom flesta är väldigt trevliga

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspel är att få andra och mig själv att ha så roligt som möjligt när vi gör något som vi tycker är kul. RP är inte alltid roligt och det är det som är så spännande men rollspel allt kan liksom hända.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inga direkta mål på Unive men jag skulle jättegärna jobba som Auto, Falck eller Meko. Eller något gäng spelar ingen roll vilken utav dem då alla jobben är roliga.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Godkänd efter muntlig intervju :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka