Accepterad gnnim | Medlem ansökning [Caprio] [j4na07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gnnim

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? måns

Vad är ditt discord namn? gnnim#1814

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2008

Berätta om din karaktär. morre föddes i en ganska fattig familj och hela hans uppväxt så kunde han knappt gå till skolan för hans famlij behövde hjälp hemma och dem behövde hjälp att tjäna pengarna. när han va i skolan så blev han mobbad för alla hans klasskamrater var medel klass och uppe klass och han blev mobbad för att vara fattig och när han var 14 år blev han utslängd för att hans föräldrar inte hade råd och ta hand om han och de var dyrt att adoptera bort barn. han hittade ett bra jobb och började jobba som gruvarbetare och de va de som fick honom att klara sig och när han äntligen hade råd med sin första lägenhet så var de bredvid ett stort bilköpcenter och då fattade han exakt vad hans dröm jobb skulle bli och de va att jobba på bilköpcenter och sälja dyra bilar så när han blev 22 så lönade allt hans hårt arbete i gruvan och han fick ett jobb på bilköpcentern

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra med att kunna hjälpa till i servern. skulle vela jobba på marja lisas då jag brukar se att dem har stängt ganska ofta och då hade jag kunna jälpt till att ha öppet oftare då jag brukar spela på unive ganska ofta

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas att allt ska vara som i verkligheten så om jag blir mordhotad så stannar jag kvar för hade inte sprungit iväg irl.
om polisen stannar än så skulle jag inte dra iväg då jag inte hade gjort de irl

Hur hittade du Unive? jag hittade det på yt, twitch, tik tok och min kompis som har spelat dehär ganska mycket. de var min kompis som visade mig att man kunde gå med i medlemskap och de vart jag sugen att kunna spela den här servern fullt ut.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun, lycka till!

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka