Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199161314937/home
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Vad är ditt discord namn? GNA_DUX#8897
Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2007
Berätta om din karaktär. Jocke Karlson han är 20 år hatade skolan och lärarna men har ett jätte stort intresse för bilar han gillar att mecka med bilar som är lite äldre men han har stor kunskap för alla fordon. Han är ofta glad och mår bra.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag gillar att vara bilmekaniker och att prata med andra människor.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Mekaniker.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Möjligheten att förstöra motpartens resurser ger konfliktparterna en surrogat tillfred ställelse
Hur hittade du Unive? jag såg många personer spela det
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Vad är ditt discord namn? GNA_DUX#8897
Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2007
Berätta om din karaktär. Jocke Karlson han är 20 år hatade skolan och lärarna men har ett jätte stort intresse för bilar han gillar att mecka med bilar som är lite äldre men han har stor kunskap för alla fordon. Han är ofta glad och mår bra.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag gillar att vara bilmekaniker och att prata med andra människor.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Mekaniker.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Möjligheten att förstöra motpartens resurser ger konfliktparterna en surrogat tillfred ställelse
Hur hittade du Unive? jag såg många personer spela det