Accepterad glossynon | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

glossynon

Icke Medlem
Meddelanden
490
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef

Vad är ditt discord namn? glossynon

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2006

Berätta om din karaktär.
Anton Osman, en 20-årig kille som är något heroisk i sitt dagliga liv, men också full av visioner för sin framtid? Coolt, jag gillar det. Anton är den typen av kille som alltid tänker på andra människor, vet du? Han var aktivt involverad i lokala evenemang, samlade in pengar till välgörenhet och gav alltid en hjälpande hand när någon var i nöd.

Men grejen är att han inte gör allt detta för att det ser bra ut på pappret. Nej, han trodde verkligen att vi alla måste göra vår del för att göra världen till en bättre plats. Anton var ändå inte en som nöjde sig med att bara göra bra saker för andra, han hade stora drömmar för sig själv också. Han ville bygga något som inte bara skulle hjälpa hans nära och kära utan också ge honom en chans att klättra på karriärstegen. Han ser inte framgång som en självisk sak, utan som ett sätt att skapa fler möjligheter att ge tillbaka.

Anton är också en väldigt trevlig kille. Människor drogs till hans positiva attityd och förmåga att alltid se det bästa i andra. Han hade en unik förmåga att få människor att känna sig värdefulla, vet du? Det var som att han alltid hittade ett sätt att lyfta andra, även i svåra tider.

Men tro inte att han är den där naiva killen som tror att allt går att lösa med ett leende. Anton vet att det krävs hårt arbete och engagemang för att nå sina mål. Han var beredd att investera sin tid och energi, oavsett om det gällde att arbeta, studera eller hjälpa samhället. För honom handlar det om balansen mellan att göra gott och sträva efter personlig framgång.

Så Anton Osman - han var en man med hjärtat på rätt plats, ett huvud fullt av drömmar och en järnvilja. Han är inte rädd för att drömma stort för sig själv och världen omkring honom. Ganska cool kille, om du frågar mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag tänker bidra med ett djupt engagemang i socialt rollspel, vilket innebär att jag skapar och deltar i scenarier som är både engagerande och underhållande, med fokus på att bygga långvariga berättelser och relationer mellan karaktärerna. Min målsättning är att skapa upplevelser som känns både roliga och meningsfulla för alla inblandade, där varje session bidrar till serverns övergripande narrativ och community-känsla.

Dessutom, med ett starkt fokus på sunt förnuft och realistiskt rollspel, siktar jag på att höja kvaliteten på RP på servern. Genom att alltid sträva efter att agera och reagera på sätt som känns trovärdiga och sammanhängande, hoppas jag kunna inspirera andra spelare att göra detsamma, vilket i slutändan leder till en mer immersiv och sammanhållen spelupplevelse för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario är en strategi eller tankeprocess där en person eller grupp överväger och agerar utifrån hur deras handlingar kan gynna deras motpart. Motpartens vinst i ett scinario innebär att båda perterna ska ha roligt i ett scinario inte bara en utom båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes det här, powergaming då det är regeln att rollspela på skador samt reglen på suntförnuft. NLR regeln som är new life rule där man ska glömma tidigare scinario så innan man dog det ska man glömma.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes, det har jag då jag spelar på vation, nolife och vågenrp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka