Accepterad Glossy | Medlem ansökning[Znaxse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLOSSY

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113984109/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Söderblom

Vad är ditt discord namn? GLOSSY#3751

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karakktär heter Omar Siljelid och när Omar var liten så var hans pappa en polis och Omar fick ibland vara med och patrullera när Omars pappa patrullerade Omar har aldrig riktigt haft en mamma som gillar han när sallad blev 13 år blev hans pappa en missbrukare han drack sprit varje dag och slog Omar så Omar han sprang iväg från huset mitt i natten och sprang hem till sin farmor och berätta allting så hans farmor ringde polisen och då kom Omars pappa i fängelse för barn misshandel. Nu när Omar är 22 år gammal så funderar han på att bli polis eller mekaniker, men han funderar på att gå den kriminella vägen istället Omar har en brorsa som heter Alex siljelid och de brukar alltid vara och köra runder och sånt på piren för att de är som bästa vänner när de e brorsor när Omar var liten så bodde inte hans brorsa hos Omar utan han bodde i en annan familj långt ifrån Omar så nu börja de känna varandra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra till en bra roleplay och kommer köra fair i situationer. Dessutom är mitt mål att bli polis så jag ska ju också bidra med att hålla staden säker. Jag är seriös när det gäller rp och är rätt person att ha med i rp. Jag ska va med i unive för att jag kommer va aktiv köra dagligen och jag kommer säga till när folk inte gör rätt saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som skrevs innan, en bra roleplay och fair situationer. jag kommer absolut följa det som ska följas och ska ju också bli polis (förhoppningsvis). Jag kan också donera en slant lite längre in om någon månad eller så för att vissa att jag uppskatar att ni lät mig bli medlem. Jag ska också rapportera om något händer, t.ex någon hackar, eller någon vdm:ar och sådant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska köra för att vinna ett scenario man ska även inte bara spela för pengar asså man behöver inte vinna varje scenario man gör man kan också förlora scenario så blir de roligt för båda partenars sidor.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis som också hittade det genom en kompis. Förhoppningsvis så hittar någon annan detta genom mig! 🙂

Vidare t muntlig intervju, du har 48h på dig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka