Accepterad Glossy | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLOSSY

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113984109/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Söderblom

Vad är ditt discord namn? GLOSSY#3751

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karakktär heter Omar Siljelid och när Omar var liten så var hans pappa en polis och Omar fick ibland vara med och patrullera när Omars pappa patrullerade Omar har aldrig riktigt haft en mamma som gillar han när sallad blev 13 år blev hans pappa en missbrukare han drack sprit varje dag och slog Omar så Omar han sprang iväg från huset mitt i natten och sprang hem till sin farmor och berätta allting så hans farmor ringde polisen och då kom Omars pappa i fängelse för barn misshandel. Nu när Omar är 22 år gammal så funderar han på att bli polis eller mekaniker, men han funderar på att gå den kriminella vägen istället Omar har en brorsa som heter Alex siljelid och de brukar alltid vara och köra runder och sånt på piren för att de är som bästa vänner när de e brorsor när Omar var liten så bodde inte hans brorsa hos Omar utan han bodde i en annan familj långt ifrån Omar så nu börja de känna varandra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo just jag ska bli medlem på unive för att jag kommer att alltid bidra med social rp och jag har väldigt bra rp då jag har varit medlem kriminell och lite sånt på en annan server jag har varit staff på ortenwave, fristaden och snöstaden jag kommer aldrig att lalla runder för om man lallar runder hör man ej hemma på en sån bra server som unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med hög rp nivå och tänka mycket på fivem regler och sunt förnuft som typ e den bredaste reglern om jag minns rätt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna i ett scenario utan att man ska ha kul och låta alla andra ha kul

Hur hittade du Unive? Jag hittade Univ på grund av mina vänner och jag har även tittat på youtube och sett hur det ser ut. Jag tyckte att det såg roligt ut så jag började så har jag spelat det rätt mycket på senaste tiden.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka