Nekad Glossy | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLOSSY

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113984109/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Söderblom

Vad är ditt discord namn? GLLOSY#3751

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en nyfiken social man med mycket erfarenhet om bilar och om smått o gott. Han har många vänner och få ovänner. På fritiden tycker han om att fixa med bilar och köra runt i dom. Han drömmer om att bli något stor i framtiden. Han tycker det är roligt att chilla runt och bara snacka med sin vänner. Han har haft en youtube kanal med det gick inte så bra så han slutade med han försöker att kunna bli något i framtiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle bli medlem för att jag kan vara involverad i gemenskapen och kunna kanske hjälpa till med serven och ge förslag så att den kan når sin fulla potential.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Detta är min bästa Svenska RP servern jag har hittat, Vill ta möjligheten den bjuder. Jag vill vara medlem på denna servern, för att jag ser hur mycket tid och hårt arbete ni har lagt ner på denna RP servern. Om jag skulle få medlemskap skulle jag spela ohört mycket, mer än vad jag gör just nu. För att allt blir mycket roligare när man har ett roligt jobb och kanske till och med tjänar lite mer pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ibland så man själv måste förlora för att själva RPn ska bli bättre.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Univ på grund av mina vänner och jag har även tittat på youtube och sett hur det ser ut. Jag tyckte att det såg roligt ut så jag började så har jag spelat det rätt mycket på senaste tiden.

Nekad utveckla din karaktärs beskrivning och lite om varför du ska bli medlem. Ansök igen om 24 timmar. Inte med i Unive dc

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka