Accepterad Glossy | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLOSSY

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113984109/

Ditt Hex-ID: 110000144c4586d

Vad är din discord tagg? GLOSSY#3751

Vem var det som bannade dig? Psycholist

Hur lång tid var din ban? Det är en perma ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: Psycholist (BL)) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktisk ingen anning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var runt ett år sedan jag blev bannad men det var att jag och minna vänner spama en server och vi skrev att vi hälsade från philip 320

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det för att jag gjorde innte ens något jag satt i discorden och tittade på när dom gjorde det också och hans som började blev unbannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Powergaming - Jag flög ut ur bilen efter att ha krockat och sen sprang in igen (jag var ny inom rp)
2. OOC - jag sa "unmuta discord" ingame för jag hade ingen push to talk
3. Lall - Felaktig ban, han trodde jag var en av lallarna på torget
4. Halv OOC - Jag sa "skostorlek"
5. Lyssnar ej på staffs - Jag såg aldrig att zenvu skrev i ooc när jag var vid ett kriminellt område som jag inte visste.
6. Halv OOC - Kommer inte ihåg varför
7. Combat log - Streetrace på sandy flygplats och blev jätte stor krash och 2 styckna lämnade och då blev jag bannad (felaktig ban)
8. Skada mot servern - Innan jag spela på unive så fuskade jag på fivem och då blev jag bannad från unive innan jag kunde spela
9. Suntförnuft - Körde i 120 i stan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i att vara med och säga till mina vänner att det inte är snällt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka