Accepterad Glossy | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLOSSY

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ange ditt födelsedatum 28 December 2007

Vad heter du på discord? GLOSSY#3751

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag har skola som slutar runt 15.00 och jag har inte så jättemycket läxor. Men på Måndag till torsdag så kommer jag vara aktiv minst 5 timmar men på fredagar, lördagar och söndagar så kommer jag kunna vara aktiv minst 9 timmar. Men jag spelar typ bara på min fritid.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har kört unive mer än 200 timmar men typ innan sommaren skulle jag säga.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli en server vakt så skulle jag göra servens rp ännu bättre och trygg för alla som vistas på servern. Jag skulle kicka folk som bryter servens regler. Och alla servens moddare kan inte gå och kolla på varenda spelare så det är bra att ha typ en “civil” servervakt som ser sig omkring och ser så att ingen bryter reglerna. Jag har själv mött många som bryter servens regler men väldigt svårt att banna dom från servern. Jag jobbar inom securitas och ser varje dag folk som lallar och även när jag inte jobbar ser jag folk som oocar hela tiden så det vore riktigt bra om man var servervakt. Jag ser även bilar som står och rycker på väggarna men då hade jag /dv att dom.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli server vakt på Unive på grund av att det är många lallare som håller på och bryter mot reglerna konstant. Jag vill att unive ska bli så rolig som möjligt men för att det ska uppnås så måste vi tyvärr få bort alla som inte kan köra seriöst och rpa. Jag kommer inte missbruka min makt som servervakt och kicka alla som t.ex gör något jobbigt mot mig jag behandla alla lika. Jag vill att unive rp ska stiga och då måste alla hjälp till så att det ska uppnås så jag tar friheten nu och skriver en ansökan för att jag vill få förändring på servern så att servern når sin fulla potential. jag ska göra allt i min makt för att göra unive till en så bra server som möjligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med att kicka folk eller i vissa omständigheter banna dom för olika anledningar om dom inte följer reglerna. Jag vill som sagt få upp rp-en nivån på servern så att alla kan trivas på servern. Jag ska göra mitt bästa för att servern ska bli så bra som möjligt och få bort alla personer som inte kan köra seriöst. Jag tycker att jag har ansvaret att vara server vakt jag har varit server vakt på andra servrar så jag vet hur det går till. Jag brukar väldigt ofta möta på folk som inte kan roleplay och oocear hel tiden vilket leder till en ban såklart men eftersom att jag inte kan banna någon så kan jag då inte göra serven till ett bättre rp-ande.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska kicka folk som bryter mot reglerna så vi slipper alla lallare så att unive kan bli en rolig och bra server. Jag ska behandla alla lika och direkt inte kicka en icke medlem för det minsta lilla. Om vi kommer lyckas med det här så har vi inga lallare och det kan ju också göra att unive får fler spelare eftersom folk ger reklam och säger att man ska spela på servern för det e inga lallare. Jag ska göra allt jag kan för att få servern så trygg och bra som möjligt. Men sedan också att jag älskar denna servern och vill göra den till en mycket bättre plats eftersom jag ser väldigt ofta folk som ooc och lallar runt. Brukar se flera flera folk i servern varje dag som använder /sme och /me fel och att folk ooc och att folk har osynliga kläder eller kläder man inte får ha. Det e lite tråkigt att se men jag brukar oftast skriva i ooc chatt, jag kolla också upp deras id ibland och skriver en rapport till staffs men hade jag varit server vakt hade jag kunnat kicka dom och säga till att byta kläder eller deras /sme /me eller ooc.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli server vakt för att jag kan kicka folk som lallar och höja servens rp så att det blir roligare att spela. Jag är en rättvis människa och behandlar alla lika så att det inte blir så rättvist som möjligt. Men jag kommer inte kicka en icke medlem för minsta lilla. Om jag blir server vakt så kommer jag göra mitt bästa för att få bort alla lallare och det kan göra så att serven får ännu mer spelare. Jag kör på unive grymt mycket och nästa alla min fritid går åt på att spela på unive och jag har väldigt bra förväntningar att serven komma stiga ännu mer men för att det ska bli så så måste vi få vettiga server vakter bland annat. Och jag lovar er att jag inte kommer svika er o göra allt jag kan för att få så bra server som möjligt. Men som sagt, skulle jag bli servervakt så skulle jag kunna hjälpa servern med att kunna kicka eller banna folk som bryter mot reglerna som händer varje dag som jag stöter på.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan en del. Några kommandon är /revive då gör jag så att en död spelare vaknar till liv igen. /svban då gör jag så jag bannar någon men bara i en timme. /skin då kan jag ändra kläder. /report så skriver jag en rapport så trainee eller högre får ett "mail" i chatten och sedan skriver dom /goto (id) för att komma till personen som skrev rapporten. /who och då kan jag se om personen är medlem eller inte medlem. /goto så kommer man till spelaren man vill. /givemoney då kan du ge pengar till någon. /help så får man hjälp om man t.ex är inlåst i en polisstation och inte kan komma ut så hjälper dom. /me står det över sig vad man gör men i en kort tid. /sme samma sak som/me fast det står så heal tiden över sig. /kick så sparkar jag spelaren från servern men han har tillåtelse att kunna komma in igen. /noclip då kan jag flyga runt och folk kan inte se mig.

Är du whitelistad på serven? Jag är whitlistad

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad 3 gånger tidigare. En gång så var det för att jag råka streame snipa en streamer, en anna gång var det en felaktig ban då jag grep en kille så bannade han mig i 6o minuter och den tredje gången var när jag åkte uppför ett berg på en väg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej. I nuläget så kör jag inte på nån annan server än Unive och tänker inte göra det häller. Jag har varit Head staf på två servar tidigare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka