Nekad GLOKZY | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLOKZY

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? qpark

Vad heter du IRL? Liam svalenström

Vad heter du på discord? GLOKZY#1603

Hur gammal är du? 06/15

Hur många timmar har du på Fivem? 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på qpark för att det ör ett jätte roligt jobb och vill jobba där mer! jag älsklar chefs jobb och vill därför bli chef just på detta jobbet! jag tycker att det är jätte roligt att lappa bilar och hatar när någon står utanför linjen på en parkering.. rätt ska vara rätt och däröfr finns vi på qpark!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit chef på taxi firman och båtbolaget och chef på Falck. har aldrig jobbat på qparkj men känner många som jobbar där och vill däröfr bli chef och styra upp fimran mot toppen

Berskiv din karaktär? min karaktär heter ben ringson och är en väldigt snäll person. han älskar bilar. han är idag 23 år gammal och lever med sina 2 söner. han hatar när folk parkerar som idioter och vill därför jobba på just park. han vill ta över firman och vill att den ska gå i generationer och att alla älskar den och spå att alla vill parkera rätt. han vill diuag äga qpark så att alla får vett i skallen

Hur ofta kommer du vara inne? månad till frdag 16-23 helger 10-03

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? abslout unive är livet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka