Nekad GLOKZY | Ban överklagan [NAN1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLOKZY

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198834063899

Ditt Hex-ID: 110000134151a1b (Hex)

Vad är din discord tagg? GLOKZYY#1547

Vem var det som bannade dig? NAN1

Hur lång tid var din ban? Permban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är permanent avstängd från unive

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag arbetade som polis och tog ut och in vapen ur förådet då det laggade så jag testa med annat än taser sigsauer mm. Så jag tog ut och in en micro smg och en ak soch en glock, jag stoppade tillbaka allting men allting buggade så glocken försvann aldrig ur mitt inventory. Det är så jag tror händelsen har gått till då jag ej är medveten om att ha gett bort ett vapen till någn sebbeee! som NAN1 sa. Jag är hemskt ledsen över händelsen och det ska basolut inte hända igen aldrig någonsin igen. Om man kollar mitt inventory ser man polis saker då jag ej kan ta in och ut ur förådet då det bara inte går då det är buggat för mig. (kan visa live). Så nan1 banande mig för korruption inom yrke vilket jag helt förstår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick till datorn och hade nyss kommit hem och ska gå in och spela med mina vänner då jag möts av ban. Jag skriver till NAN1 och vi löser det först och jag blir unbannad. Sen så skriver han igen att jag tagit ut ett yttrligare vapen och då blev bannad igen och hade otroligt dålig attityd och kunde inte betee mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då det står i reglerna att man ej får göra så grovt tjänstefel och grovt jobb kurroption. Så nej och ja det var inte en felaktig ban men på ett sätt så var det det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan, men det var länge sen. och har lärt mig mycket av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka mig för och inte tagi ut och in i lagret för att få det att funka och dubbelkollat innan jag gick ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Att jag inte ska hålla på med skit och inte ta saker eller testa saker när saker inte fungerar. Jag ska aldrig göra om det igen och det ska ladrig aldrig aldrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du kallade mig för väldigt fula saker i pm. Du hade allmänt ett barnsligt beteende. Gör en till överklagan om en vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka