Inaktuell GLOKZY | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GLOKZY

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? liam svalenström

Vad heter du på discord? GLOKZY#7485

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? vecko dagar
mån: 16-23
tisdag: 16-23
ons: 15-22
tor: 16-30-22
fre: 16-30-03
helg: 09-13
lov: 10-04

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att ansöka är att jag tillsammans med er och speccielt dig philip är att göra unive till en bättre plats!
e. jag villa tt unive ska vara fri från regelbrott medmera. jag vill därför bli traniee för att vara en del av servern. och vill att alla ska kunna uppna en jätte bra rp på servern. jag vill att alla som kör på den här server ska kunna köar utan att vara rädd att tillexempel en postnord truck ska köra in i mig eller att bli scamad på bilar eller något sånt! jag vill att unive ska ha en fantasist comunity. Jag vill att folk som är nya och kör på unive ska verkligen få den känslan att dem vill stanna och senare gör en medlemskap ansökan ochs edan blir servevakt och .... Det är mina mål jag vill göra servern till en bättre plats>! Få hit mer folk till servern kunan göra så att servern växer och specca mer än rpa och kunna vara en så bra staff som möjligt och stanna på min posion så länge det går och att få utvekla mig själv som traniee sedan modDet får mig att vilja ansöka! men det som får mig mäst som person är nog att få träffa nya mäniskor och kunna utvekla MIG själv och kunna göra mig från botten till toppen!Jag vill hjälpa till som staff och vill utveckla mig själv och mina förmågor som staff och kunna göra dem här uppgiterna jag alrig han göra innan jag avgick! Jag vill kunna på något sätt lyfta detta staff team och vill att vi alla ska känna oss säkra med varandra och känna osss osm familj med alla! Men det som får mig mäst är nog allting allt rpande speccande och alla roliga kamrater som är mina kollegor ändå! Jag vill kunna utveckla mig själv och andra och ta del från adnar staffs och lära mig av dem och få veta nya staff realterade frpgor och kunna göra allitng för att bli en så bra staff soim möjligt med mina erfarenheter som staff ocha lltinmg jag nåndin lärt mig vll jag kunna utveckla så bra det bara går som staff på unvie!Jag vill vakna på morgonen och ha något att längta till och i detta falll att komma hem från skolan at en kopp varm oboy och peppar kakor och specca! Det får mig att vilja ansöka till trainee Jag vill dessvärre utveckla som ni hört vill inte bara utveckla mig själv utan vill utveckla er ochkså! Komma med förslag och komma med nyheter och ah rolioga tsundeer med varandra och behandla alla lika! Jag vill att alla mina kolegor ska ha roligt med denna stund och framför allt kunna rpa! Nu kommer vi till det jag vill göra åt servern. Jag villa tt folk ska sluta spawnmenu abuse och failråpa powergamga det är inte ok! Därför vill jag kunna komma och hjälpa till och 90% av min tid specca och göra mitt arbete som trainee och kolla tickets på forumet och kolla banöverklagans och göra allting en bra staff ska göra! Kunna vara en rba staff krävs mycket och jag är inte där än men med hj'lp från dem andar ska jag göra allting i mig som jag kan föra tt bli en så bra staff som möjligt och kunna hjälpa å många som möjligt och att itne ens rpa ibland! Der vikatste är just staff arbetet och det är det jag vill göra! Jag vill ta dess report om specca roliga scenarion och banna folkm som gör fel! Man ska lära sig efter sina bannas och det är det viktiagste att man ska veta det! Man ska följa reglerna och detta är srtiskt! För att unive ska fortsätta vara topp 1 så SKA man följa våra riktlinjer och man ska kunna ta sitt ansvar och bli mot toppen och kunna göra allting för att bli den bästa staffen på unive! Mina mål och det jag vill uppna ä'r att jag är DEN staffen som folk faktiskt +repar och folk som fakstikt tippsar sina vänner om att skicka pm till mig om frågor och sånt! Jag får önska mig själv lycka till!

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jag hade kollat banöver klagans och tickets mm. jag hade till exempel hjälp andra på servern som sitter i support och behöver hjälp. tillsammans kan vi alla i staff temaet hjälpas åt och göra unive bättre och större! jag vill jobba med att utveckla servern och göra den fri från m9odare lallare och allt regelbrott! jag skulle vilja jobba så att alla håller god ton i dc och så att alla följer regler i dc och så att allt fungerar utan reglelbrott.
jag skulle vilja utveckla så att personer inte kokmmer till suporert och gråter över en ban. att dem respekterar att dem har blivit bannade.
Jag hade gjort mitt bästa för att emd er kunna göra unve till en bättre säkrare tryggare plats och kunna göra detta till unive 2.0! Att ta del av staff teamert och kolla tickets hjälpa till i report och allting!
Jag vill jobba på med serven så att alla nya känner sig som hemma på en helt lall fri server och en server helt utan regelbrott!
Jag vill utveckla comunityt och göra det ännu bättre än vad det är! jkust nu är det redan 11 av 10 och vill göra det till 100000 av 10!
Vill inte att någon ska bli rdmad vdmad eller spawnmenu abuse utan vill att folk ska köra 100% regelfritt så att det blir oligt för alla spelare!
Jag har varit polis och krim och vet att jag kan göra detta och vet hur man hanterar dessa scenarion och sånt! Jag kan det och med detta vill jag säga bara att jag får önksa mig själv lkycka till!
Jag vill framfö allt utveckla jälva förståndet met sitt ansvar att vara medlem och at följa reglerna osm vi har på unive och det är därför man blir bannad föra att lära sig

Hur länge har du spelat på Unive? 9 Hela månader

Har du några tidigare erfarenheter? JAAAA, Var trainee här innan

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick ID man kickar någon
/goto ID man tpar till en person
/sqlban man bannar någon från servern och skriver hur länge den ska vara
/sqlunban du unbanar
/noclip du flyger runt och speccar
/who du ser vem personen är om han är medlem eller krim eller ja
/skin du ger skin till någon som har det som kommer när man går in
/revive du ressar en kille som kan ha spawnat död
/ooc du skriver i ooc chatten
/bring du tar någon till dig
/specc du speccar någon
/spec off du slutar specca någon!
/sqlbanhistory du kan se vilka bans dem har tidigare
/sqlbanoffline du bannar en kille som är offline!
/svchatt du skriver i chatten med servervakatsre
/spchatt du skriver med suport chatten
/freze du fryser någon
/unfreze du unfrezar han!
Kan dubbelt så mycket men kan skriva mer om så önskas!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Unive i mitt hjärta! Ha en fantastiskt vecka

Senast ändrad:
Tillbaka