Nekad Glocken | Medlem ansökning (TOBBE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glocken

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kenny J

Vad är ditt discord namn? kiwwigrabben#1016

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 1996

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jens Flens 28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driftig, social, välkomnande.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jobbig stockholmare men som ändå går att tolerera, det kommer bli att höra Jens säga, kingen, ofta. Har alltid hållit sig lågt även fast han har väldigt specifikt utseende just nu, klart grabben ska ha en själ. Konstant hög inombords och därför starkt band till Rasta. Jah bless, unive unity ( i hemskt dålig dialekt). Jens vill hitta sin plats i stan genom att flytta flora från jord till mun och potentiellt anordna små rejvs för de technohungriga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Äventyr, lär ut gärna om det är någon ny och okunnig och nätverkar med de som är villiga, min karaktär har ett otroligt lugn alltid och letar inte direkt efter tjafs. Sen så tycker jag att saker gärna ska ''gå rätt till'' och uppmuntrar inte andra till att balla ur.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att agera på motpartnerns rpande, försöka få situation så bra utspelat inom kontexten och bygga på vad den kommer med.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Fick ingen hjälp på sjukan några minuter för att jag inte svarade /me /sme, hra lärt mig hur man ska bemöta sjukvårdarna efter det. Annars är det nog inte mycket mer, trafikregler men det är ger ju jobb för polisen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM- Vehicle deathmatch, inte ba latcha med bilar och köra över eller in i andra för att grimsa. Combat logging att inte ba för att man ogillar ett pågående scenario som ett rån dc:a eller quitta för att komma runt eller undan det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har jobbat inom kundtjänst i många år så jag för mig kring personligheter relativt fritt och är inmatad att hålla en god ton.

Vänta 1 vecka efter indraget medlemskap

Nekad.
Anledning:
Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.
Du får ansöka igen 2025-05-03. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka