Accepterad Glock_08 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real.Glock

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203475416/home/

Ditt Hex-ID: ånga:11000014a19dfd8

Vad är din discord tagg? Glock#4929

Vem var det som bannade dig? ferry

Hur lång tid var din ban? permanent bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: ljuger grovt i support, undviker support, powergaming Placerad av: Ferry

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom trodde it på mig och trodde it på mig. när de va min brorsa som spela men dom trodde att de va jag först så hoppar jag in i support dom säger vad som har hänt jag va helt chockad för jag visste inte något jag var hos min vän för att jag skulle sova över och jag filma själv i support när jag va på min lur jag fick filma rummen att han it hade ngn data hos han och skit de kändes lite skumt men jag filma för att bevisa fast dom trodde it på mig jag fick skriva till min bror men han bah igga och jag skrev till min mamma men hon var hos grannarna så jag satt i support i ngn 30-45min sen så bah palla jag it och så min väns föräldrar kom in och bah vrf snackar du så högt och vrf är du åp arg så går jag ut från support försöker komma in igen men fick en avstängd roll och skit och så tänkte jag bah att dom kommer inte tro på mig så jag sluta försöka efter de så slut6a jag med fivem och använde it m in data tills nu för hade ingen lust att spela ngt alls men nu vill jag försöka förklara mig själv och bevisa att de va inte va jag men jag fattar också att det är mitt egna ansvar att ingen annan spelar på mitt konto i fivem det fattar jag till 110% jag fatta också vrfr dom banna mig men vill verkligen bevisa att jag inte gjort de sen också att ber om ursäkt för de min bror har gjort och skit jag älskar servern och tycker om de nya grejerna som har kommit och jag har varit bannad nu hela sommaren och skit de känns som en evighet vet it exakt men tror att de har gått kanske 4-5 månader kanske mer elr mindre jag vill verkligen börja spela igen jag hyar själv varit staff här och jag fattar allt till 110% jag har haft över mkt minnen i unive och vill skapa mer och jag hade it skrivit denna banöverklagan bara för att bevisa jag gjorde den för att mina vänner sa till mig att förklara allt och berätta till er igentligen jag bryr mig it om jag förlora medlemskap krim osv osv ska satsa allt och bevisa att jag är värdig meldemskap rollen genom att ansöka igen och krim rollen är bara att köpa är inte så stort problem så jag hoppas att ni fattar bah.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. dom skrev till mig i dc på min lur jag gick in och kolla gick in i support dom berätta allt och visa på skärmdelning att de va min bror som va inne på mitt konto dom sa att jag hade ljugit och skit jag va helt borta för jag visste inte alls vad dom snacka om jag berätta allt men dom trodde it på mig och skit och jag försökte bevisa jag filma själv på discord att jag va hos min vän men dom trodde iut på mig jag filma alla rum och visa att han it hade en data och bara en xbox dom trodde fortfarande it på mig ferry va väldigt arg och skit och jag försökte verkligen bevisa men han försökte hitta bah på olika anledningar och skit sen så gick jag för support det står där uppe vrf och skit och så fick jag indragen allt och avstängd rollen sen en perma i servern av han jag önska att han kunde bah se sanningen men ja.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de va de men också inte för att jag har mitt ansvar för datan fast det hade varit något helt annat om de va jag då hade jag erkänt de svär jag på för har själv varit staff och vill inte bah kasta allt så har lagt den tid pengar och kärlek på unive älskar servern så hade velat inte att det skulle hända om de va jag men de va min bror men det hade varit något annat om de va jag som spela och ljög hoppas att ni fattar men yess.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit bannad för powergamin och lite annat tex kört och krockat och sen it säga aww ajj elr ngt sånt har också sunförnuft och lite annat men har lärt mig av dom och det kmr it att hända vill it kasta bort denna chansen om jag får en chans så japp och har lärt mig också efter denna har tänkt mycket på den speciellt att min bror kommer aldrig komma nära min data och att han inte kommer få röra en ända grej som är mitt sen också har jag tänk om det hade varit jag som gjorde hur hade jag kunnat stoppa de för att inte göra samma sak som han och har lärt mig mycket mer önska bah igentligen att de va jag som gjorde de så jag kunde ha sakt att de va jag för att kanske ngn ban på ngr dagar och indragen krim typ men ja hoppas nah på de bästa just nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? byta lösenord på min data de har jag gjort sen att inte låta han röra min data och logga ut från fivem varje gång jag går ut från datan sen också att om de va jag som hade gjort de bara säga sanningen och förklara vrf men de va it jag så hade it kunnat säga ngt elr förklara något som inte jag har sakt elr gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att byta lösenord på min data loggat ut från fivem när jag inte är på min data och att han aldrig ska få göra om de jag har också tänkt på om de va jag så vet jag hur de känns så att inte jag gör de så hjar lärt m ig mycket hoppas jag får en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp och förlåt igen

Framöver vill jag nu se att du sköter dig, skulle detta hända igen oavsett om det är din bror eller ej kommer det inte tolereras.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka