Nekad Glock43 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Glock43

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus

Vad heter du på discord? .rasmus123

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015c9ef964

Ange ditt födelsedatum 10 November 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar går in rpar i typ 7 timmar sen sover typ hela tiden på helger e det mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? oj vet inte men kanske 3 månader tror mer har varit här på serven flera gånger första gången var för 2 årsedan tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Bajs1/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-12-05%20131408.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. dom har uppgift att hjälpa staffsen genom att kicka och säga till folk så det e som extra hjälp för staffsen och för att det ska underlätta mer för staffs och dom har kontroll så det inte e lalligt på stälen dom e på

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag e en duktig och bra spelare på serven och jag vet vad jag gör och jag vet hur man rpar å jag känner att serven e sjukt rolig så att jag vill bli det för att hjälpa serven och för att jag känner att jag passar so mdet så jag känner att det hade varit roligt om jag e det och att det e alltid bättre med mer hjälp på serven så ja

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag abuse kan va om man typ revaviar eller kickar folk i senarion eller om man lägger ett vapen i 1 bil oc hsen dvar den så man inte ska förlora den då abusar man purps och korruption kan vara att man typ revar sin poolare istället för att dom dra r till sjuka neller om man typ inte kickar sina poolare

Tillbaka