Accepterad Glock19x | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glock19x

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Nilsson

Vad är ditt discord namn? hnb_bagaren

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof svensson, Olof är ett stort fan av bilar, traktorer och även god mat :)
Olof växte upp med en mamma och en bror. Olofs mamma var väldigt deprimerad och hon försökte ta självmord vid ett tillfälle när Olof fick underkänt i skolan. Detta gjorde att Olof och hans bror var tvungna att flytta till en foster familj när han ändats var 13 år gammal. När Olof blev lite äldre fick han och sin bror träffa sin mamma igen. Men hans mamma dog inte så mycket längre efter det. Det gjorde att Olofs bror började med droger redan när han var 15 år gammal...

4 år efter Olofs mamma dog så bodde Olof och hans bror i en liten tvåa utan för Luleå. En dag var Olof hemma själv när Olofs bror sa att han bara skulle gå till affären. Olof började oroa sig och efter någon timme så hörde Olof 3 höga smällar, han visste inte riktigt vad de vad för något men en stund efter det fick Olof ett samtal, det var polisen som hade information att Olofs bror hade omkommit i en skottlossning väldigt nära var det bor. Detta gjorde att Olof gick in i en depression som gjorde att han började gå i hans bror fotspår. Han började med droger redan när han var 17 år gammal. Efter 4 månader så hade Olof hängt upp ett rep i taket... Han tänkte hänga sig själv men precis innan så knackade någon på dörren. Han tog av sig repet av halsen och gick mot dörren. Han öppnade och han såg den finaste tjejen som han någonsin har sätt i hela sitt liv. Han hade aldrig varit ihop med en annan Persson innan men han kändes att hon var den rätta. Hon tyckte att vi skulle lämna allt detta bakom oss och vi skulle flytta till en helt ny stad och den staden är Unive :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att försöka göra den bättre än vad den redan är :) Och samt ha roligt men vänner och andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du spelar inte bara för egen vinning utan även göra roligt för med partnern att rpa med dig. Du ska alltså inte gå in i ett scenario och tänka att du ska vinna 100% utan du ska även förlora scenariot och kunna ta det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst igen om dem och jag har några saker som jag kan säga. Te.x rdm samt vdm och meta gaming osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har haft whitelist på strive samt nolife osv.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte det. :) hoppas det går bra :)

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka