Nekad Glock đŸ”Ș | Ban Överklagan [OLOF]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maccko

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
2
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468228215/games/?tab=recent

Ditt Hex-ID: 110000159e1ae77

Vad Àr din discord tagg? irak1sh

Vem var det som bannade dig? Complain

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Bild pÄ banmeddelande: bild_2023-11-13_205508915.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jo men ja valde att c logga dÄ nÀr ja krasha ja skulle skriva me ont men ja rÄka skriva istÀllet spanwmeny, nÀr ja tar dÄ glömmer jag att jae me gÀng och tar det sista för de Àr ju sista position, men det stog gÀnghus och ja rÄka trycka fel. dÄ nÀr ja ska skriva report och skriver att en staff ska bringa mig dÀr ja va senaste vÀljer complain att banna mig innan han tar min till senaste.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Det blev en efter följande av polisen och mig, dÄ sÄ nÀr jag krashar sÄ skulle jag skriva me ont men ja rÄka skriva spawnmny och jag Ängrar mig vÀldigt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att jag rÄka skrive spawnmeny istÀllet för me ont, och spawnar gÀnghus istÀllet för senaste men dÄ sÄ tar jag och skriver report istÀllet för att complain ska hjÀlpa mig sÄ tar han och bannar mig

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban handlade om cop bait men det var felaktig och ja blev godkÀnd pÄ den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja tÀnka och kolla pÄ vad ja skriver istÀllet bara skriva hur som helst

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja att kolla innan ja ska skriva och absolut inte c logga för de har ja faktiskt Ängrat mig vÀldigt mycket

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka