Accepterad Globe | Medlem ansökning (Tjokutten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Globe

Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Globe#3815

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Lloyd och är född 1995 och kommer från en stad som heter Motala som ligger i Östergötland. Han umgicks aldrig med några kompisar efter skolan eftersom han var mobbad och väldigt utfryst. Davids föräldrar var väldigt hårda mot honom och snacka mycket skit bakom hans rygg. Dom trodde inte på David för fem öre. Han bestämde sig för att gå ut skolan i 9:an därför att han inte kunde ta emot all mobbning. Hans föräldrar skickade ut honom från lägenheten och sen dess har han varit uteliggare. Han brukar sitta och tigga på gatan för att kunna få några pengar. Alla pengar David sparar ihop lägger han på mat och leksaksbilar eftersom intresset ligger väldigt tungt på bilar. Davids största dröm är att äga en Nissan gtr men det går inte så bra. Han är ständigt i sökande av jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Därför att jag kan bidra med en seriös och bra rp och följa reglerna. Jag vill även kunna använda chatt kommandons som /twt och /blocket. Jag kommer kunna bidra med en seriös och bra rp-nivå. Jag kommer spela så det blir roligt för båda parterna samt följa reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska vinna i ett scenario. Utan det viktigaste är att båda parterna har kul tillsammans.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via en kompis och så kolla jag på youtube vad det var och så tyckte jag det såg roligt ut så jag börja spela det. Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka