Nekad Glimmers | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Glimmers

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199052786984/

Ditt Hex-ID: 1100001411e8d28

Vad är din discord tagg? Glimmers#5009

Vem var det som bannade dig? Vetefan ngåon riktigt störd iaf XD

Hur lång tid var din ban? Permanent tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag blev bannad för att jag lallade på eran server, jag har legit varit inne 2-3 minuter o aldrig spelat förut.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hahha bra jävla fråga, riktig nöt som banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dog i spawn av hunger, fick vänta 10 min på att respawna. Sedan när jag gick 10 meter blev jag kickad o stod det "Byt kläder" sen när jag kom in igen så hoppade jag in i en bil för att jag skulle köpa kläder så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte vad jag gjorde fel har aldrig spelat förut men fan heller att jag bröt era regler på 2 minuter

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte LOL

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att det finns folk som admin abusar, aaa.

Har du läst våra regler? Ja

Men vafan vadå utveckla? Jag svara på varenda jävla punkt. Jag har ju aldrig spelat Fivem innan höll på o lära mig på eran server så får jag ban efter att jag spelat 5 min. Tycker du själv att det låter rimligt o som om ni har bra admins eller? Fattar verkligen inte varför jag blev bannad. Jag legit körde endast en bil och 20 sekunder innan så sa någon till mig att det inte var min bil men hur fan ska jag ta mig någonstans har ni tänkt om jag inte får köra bil.

Tillbaka