Nekad GlennStark | Whitelist ansökning [ Zensy ] [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GlennStark

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/keebenhausen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Keebenhausen#0001

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 1996

Berätta om din karaktär. Glenn, 25. Härlig göteborgare med lite halvdålig uppväxt. Mer reko än vad han ser ut att vara.
Gillar bilar, kvinnor och en hel del tatueringar. Kan vara lite smådryg vid första ögonkastet, men en guld vän att ha om man lär känna honom på djupet.

Han har en tvillingbror som också brukar hälsa på i staden titt som tätt, tillsammans brukar dom dra på krogrundor och glider runt på cykeln på fyllan och hittar på skoj!

Glenn Stark skulle kunna tänka sig jobba med bilar, alternativt inom bostadsmarknaden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är seriös, erfaren och tycker det är genuint roligt med GTA RP.
25 år gammal, arbetar hemifrån och kan alltid hoppa in om det skulle krisa.
Gillar att lära folk, även ifall det kretsar kring GTA RP eller inte.
Jag är även snabblärd och noggrann.
Spelat datorspel både kompetativt och casual sedan barns ben.
Alltid tillgänglig på Discord med snabba svar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Servern verkar aktiv och seriös, men samtidigt lättsam. Känns som en go mix. Härliga mods på servern och staffsen verkar vara kunniga.

Hur hittade du Multistaden? Genom eran AD på FiveM faktiskt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill vara "The Guy" folk ringer när de har frågor och problem med bilar eller när dom sitter i småtrassel. Lite som en storebror för många, speciellt för de nyinflyttade.
Troligtvis jobba inom bilhandel.
Och beroende på hur saker och ting utspelas så kanske Glenn glider in på det småkriminella livet igen, men det får vi lämna åt framtiden. ;)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nix, spelat på Norrland RP och GrannKommunen innan, men för tillfället så spelar jag enbart hos er.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka