Accepterad glennn | Medlem ansökning [Dawgs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

glennn

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199030762438/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? glenn#1002

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Glenn svensson och är 25 år/1997-02-11, min karaktär är en väldigt snäll karaktär så länge han inte är irriterad för blir han irriterad så blir han ganska sur lätt. Glenn har haft en väldigt tuff uppväxt med en missbrukare till pappa men en mamma som älska honom han ade även 3 brödrar som reta honom för han drömar, hans mamma supporta honom genom uppväxten utan en pappa och tre bröder som reta honom det var tufft för honom men det var dem som fick han att bli starkare. Han har alltid haft en dröm och det är att bli polis och leva ett liv med medvetandet att han har hjälpt många många personer med både allvarliga saker men också mindre allvarliga men huvudsaken är att han mår bra över de han gör.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer vara med och försöka utveckla servern och försöka vara med och maxa servern och jag kommer försöka göra skillnad på ett gott sätt och jag har tidigare varit medlem på unive och många andra servrar. Jag vill även kunna få möjligheten att utveckla mitt jobb för att de börjar bli tråkigt med postnord.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skaffa ett jobb och underlätta för andra genom att hjälpa dem med att t.ex jobba som Falck o laga deras bilar, jag har tidigare kört på många servrar så jag vet hur man rpar, jag har haft nästan alla jobb, rikspolischef, falck bitr chef och massa andra jobb så ni behöver inte vara oroliga att jag gör fail rp eller powergaming eller nått

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska bara spela med och vara medveten att man förlorat och man ska inte göra något som man inte skulle gjord i värklig heten t.ex slå ner motpartnerns vapen när någon siktar mot en om ni fattar och att man inte ska behöva bli sur för att man förlora ett sinario.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsa den för typ exakt ett år sedaan

Senast ändrad:
Tillbaka