- Meddelanden
- 91
- Reaction score
- 10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas
Vad heter du IRL? Albin
Vad heter du på discord? glenn9030
Hur gammal är du? 15/2008
Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021 men bytt konton och tagit pauser
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att se till att vi får vettiga personer som vet hur man rpar på ett seriöst sätt och att alla tar han om våra kunder så att dem vill komma tillbaka och köpa mer bilar. Jag kommer hålla koll på kassan så att vi inte går back och hålla koll på vilka som beställer och vilka som säljer så att företaget går så bra som möjligt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? I nuläget är jag biträdande chef på Marja Lisa och vill utveckla mig genom att ta en större position med mer ansvar.
Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär som jag är nu ca 6-8 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja efter som att jag är bitr chef på Marja just nu
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Albin
Vad heter du på discord? glenn9030
Hur gammal är du? 15/2008
Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021 men bytt konton och tagit pauser
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att se till att vi får vettiga personer som vet hur man rpar på ett seriöst sätt och att alla tar han om våra kunder så att dem vill komma tillbaka och köpa mer bilar. Jag kommer hålla koll på kassan så att vi inte går back och hålla koll på vilka som beställer och vilka som säljer så att företaget går så bra som möjligt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? I nuläget är jag biträdande chef på Marja Lisa och vill utveckla mig genom att ta en större position med mer ansvar.
Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär som jag är nu ca 6-8 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja efter som att jag är bitr chef på Marja just nu
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja