Accepterad glennn | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

glennn

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? glenn9030

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 13-18 00:00-03:00

Tisdag 13-18 00:00-03:00

Onsdag 13-18 00:00-03:00

Torsdag 13-18 00:00-03:00

Fredag 13-18 00:00-03:00

Lördag 13-18 00:00-03:00

Söndag 13-18 00:00-03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Det är sen typ 2021 men har haft fler olika konton men startade och rpa på riktigt 2022 innan dess har jag bara försökt skaffa jobb o inte kört så mycket

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger ---> https://cdn.discordapp.com/attachments/1121186217569030146/1127747781612806225/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dem har i uppgift att underlätta för staffsen med dem lättare saker som även gör skillnad på servern t.ex om nån lallar så e de lättare för en sv att lägga fokus på de än en staff som har viktigare ärenden. Men sv kan inte använda noclip så dem får ta de dem ser så ser man en lallare så kan man bara kicka som en varning så fortsätter dem så får man kontakta en staff som skjöter de. De finns också ett kommando som sv kan använda som gör så bilarna försvinner man kan också välja på hur långt avstånd man ska ta bort, t.ex om man ser en krachad bil mitt i gatan så kan man dv den. Man har revive som man kan ha som t.ex sjukskötersa så om man har en patient så kan man revva efter behandlingen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom som att jag vill va med och utväckla servern och jag vill hjälpa till me små saker som kan gö skillnad så slipper staffsen lägga tid på det efter som att dem antagligen har större ärenden att sköta. Jag har tydigare varit staff på andra servrar och saknar det lite så ja tänker att man kan börja med nått lite mindre än staff så man kommer in i gamet lite. Ja kan även dem flesta kommandon som en server vakt har perms till som t.ex dv, revvive, toggleid osv. Jag har märkt att de är en del lallare som inte alla sköter om så ja tänker att jag skulle kunna hjälpa till med det. Så man kan kicka dem och ge dem en varning och ifall de fortsätter så kontakar man någon staff som kan sköta det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse hos en sv kan vara t.ex revva i skott sinario eller använda toggle id i något typ av sinario så dem får lättare syn på dem eller att man kickar någon i sinaro för att vinna. Eller om man revvar sig själv bara för att man är låg eller hungrig vilket blir dålig rp och man abusar kommandot som ingen annan kan göra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka