Accepterad glennersson | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glen.

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199280590451/

Ditt Hex-ID: steam:11000014eb28e73

Vad är din discord tagg? glennersson

Vem var det som bannade dig? Jaak

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-07 154550.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag använde mig av en tredjeparts mjukvara som gjorde att jag kunde höra när jag träffade folk i huvudet ingame och det gav mig en fördel för att veta när jag dödade någon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i call med jaak / support rum och delade min skärm och då hörde han från ett klipp på min screenshare att jag hade pling ljud i klippet och sedan bannade han mig från servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt rätt av honom att banna mig eftersom jag hade ett pling ljud i mina spel filer som gav mig den fördelen och jag förstår och accepterar och respekterar att han bannade mig för det som hände

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans är inte likt denna ban men jag har lyckats ta lärdom genom att tänka igenom exakt vad jag gjorde för fel och hur jag ska undvika att göra samma misstag igen inne på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha kollat genom soundpacket och testat det före jag började använda det på unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag fann soundpacket i en leak server och tyckte att det låt coolt när de sköt på videon men visste inte att de hade plingljud i packet och det upptäckte jag senare när jag hamnade i ett skott scenario inne på unive och jag har lärt mig att man alltid ska kolla genom sina filer så att de är godkännda inför servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka