Nekad Glenn | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glenn

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199165862892/

Vad är ditt namn i verkligheten? Glenn Stålberg

Vad är ditt discord namn? glenn#0863

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Freddan Stål föddes i Stockholm och han är 21 år och träffade sin nära vän Ken Kaderland väldigt tidigt. Hans största fritids intresse är att bestiga berg och att gymma. Han gillar även att att festa väldigt mycket. Freddan Stål har alltid varigt blyg och därför har han hållit sig mest till sin nära vän Ken Kaderland, Men han vill nu komma över sin blyghet och växa upp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väldigt sugen på att jobba för Falck, jag vill även hjälpa servern och bidra med mitt rp:ande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag anser att det är den servern med högst rp nivå i Sverige, jag har testat en del andra servrar men det blir inte samma sak som Unive. Det är även mycket spelare som är aktiva hela tiden, vilket gör det mycket roligare.

Hur hittade du Unive? Min kompis har tittat på Cosmo bt sedan lång tid tillbaka och började bli intresserad av rp när han såg det på cosmos stream och däför tipsade han mig om att också joina.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utvecklas så mycket som möjligt och att hela tiden bli bättre på mitt rp:ande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna jobba på falck just nu men det kan säkert uppstå nya grejer jag är intresserad av.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka