Nekad Glenn Göransson | Medlem ansökning [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glenn Göransson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Glenn

Vad är ditt discord namn? Glenn

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Glenn Göransson han är 40 år gammal och är mycket intresserad i att jobba inom en myndighet eller att bara jobba som något. Min karaktärs hälsa ligger inte på topp men han jobbar på det. Samtidigt vill Glenn lära känna sitt samhälle samt skaffa nya vänner. Min karaktär kommer även vara en respektfull rolig samt att han kan få problem ibland då han går på tabletter som han fått av sin tidigare läkare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till servers rp är att jag kommer rp:a ut till 100%. Det jag även kommer bidra med är till en social, rolig och mycket mer som gör att rp scenarion kommer bli jätte roliga ibland och ibland tragiska.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar eller fattar beslut med hänsyn till vad som är mest fördelaktigt för den andra parten, istället för att enbart fokusera på ens egna intressen eller fördelar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna 2 exempel på basic regler är RDM och VDM som betyder random death match och vieachle death match som betyder att man antingen kör på någon utan anledning (vdm) eller att man dödar någon utan anledning (rdm)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare erfarenheter inom roll spel (mest som polis)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas jag blir godkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka