Accepterad Glenn | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glenn

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165862892/

Ditt Hex-ID: 110000147dbf3ec

Vad är din discord tagg? glenn#0863

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde att banna mig för att jag och min kompis inne på Unive servern hamnade i ett hett bråk, med en kille och staffsen som såg det missupffade hela situationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och Mina två kompisar inne på Unive servern Ken och Magnus åkte till vianor för att pimpa Magnus bil. Magnus har en ganska dålig dator så direkt när vi kom in i lokalen så råkade han köra på en som jobba på vianor eftersom han inte såg någonting inne på vianor efetrsom det var grafik buggar. jag tror dessutom det var dsync. Efter det så fixade allt sig och vi gick och pimpade bilen. Sen när vi skulle lämna vianor så hade Ken hoppat ur bilen så det var bara jag och Magnus i bilen. Så vi var precis och skulle åka ut ifrån lokalen med Magnus bakom ratten när han helt plötsligt råkade åka på någon igen. Denna gången var det en annan vianor arbetare. Då kom en annan vianor arebetare fram till sammans med en autoexpert arbetare och började sparka på bilen. Detta kändes lite rdm eftersom vi spammade uppe i occ chatten att det var dsync och att Magnus inte såg någonting inne i lokalen. Då eftersom dem sparkade på bilen hoppade jag och magnus ut och möttes av ett antal salg ifrån auto arbetarn och 3 stycken vianor arbetare. Då valde vi att slå tillbaka och det blev som ett stort ända bråk. Sen märkte jag att det var på lite lall nivå och jag gick snabbt ur fighten, men Magnus min kompis fortsatte med slagsmålet och tillslut blev ändast han bannad. Sen efter någon sekund blev jag också bannad antaglien för att jag skrek på Magnus att han skulle sluta och jag tror att det är det som får staffen att upfatta mig som lallig i den situationen för att helt plötsligt blev jag också bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban men jag är också besviken på mig själv. Jag vet att jag gick in i en situation där det fanns stor risk att staffsen skulle uppfatta mig på ett annat sätt en vad jag såg mig själv i den sitautionen. Men jag tycker också det var lite fel av staffsen att banna mig för jag slog ju inte många slag direkt och inte heller det första slaget. Magnus hade ju dessutom grafik buggar och det var ju det som startade allt ihop. Sen fattar jag att om jag skrek på Magnus kanske staffsen kan upffata det som "lall" men jag gjorde ju det för att han skulle sluta för jag visste ju vad som skulle hända annars. Jag tyckte också han skötte det på ett ganska dåligt sätt och jag vet att han kan mycket bättre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror jag har blivit avstängd 2 gånger innan men det kan också varit 3, jag minns inte riktigt. Första gången var det att jag ooc:ade första dagen på servern vilket är det misstag jag har lärt mig mest ifrån av mina avstängningar. Detta gjorde att jag började läsa reglerna under dem två dagarna jag var avstängd på. Detta gjorde att när jag kom tillbaka 2 dagar senare inne på servern så var jag som en helt ny människa inne på servern då såklart. Jag gjorde t.ex. en ny karaktär och jag började även rpa på riktigt nu och har blivit bättre och bättre för varje dag som går. Det har även hjälp mig med att kunna varenda regel och jag vet även att nu idag gjorde jag fel och jag kände att det inte alls var jag , men jag vill även inte förneka att jag tyckte att staffen gjårde lite fel i sin bedömning om att banna mig eftersom jag ville faktiskt bara få slut på bråket. Min andra avstängning var ett misstag av en staff som bannade mig permanent för streamsnipe men jag skrev en ban överklagan och då förstod dem mig och att jag inte hade gjort något fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det hade jag kunnat. Jag hade t.ex. kunnat sköta det på ett bättre och lugnare sätt där vi pratade igenom allting lugnt för att jag förstår exakt dem på vianor att dem missuppfattade allt när Magnus råkade köra på dem för att han inte såg dem. Jag förstår även varför staffen missuppfattade det hela och därför är jag besviken på mig själv att jag inte bara kunde ta alla åt sidan och prata om det lungt så alla förstod istället för att hålla på att slåss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka en extra gång innan jag går in i ett scenario t.ex. ifall jag vet med mig att det kan uppfattas som lall. Jag har spelat på servern länge och vet alla regler och jag ångrar mig verkligen och jag är besviken på mitt misstag. Jag borde verkligen skött det bättre men, jag vet även med mig att jag kommer bara att bli bättre av detta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka