Nekad GLEN QUAGMIRE | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEN QUAGMIRE

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Homsi2004

Ditt Hex-ID: 11000015e583739

Vad är din discord tagg? golden_glen

Vem var det som bannade dig? EliasXForce8

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: zBN2FRAime-eQuipyPfmSg-0.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag valde och säga samma olämpliga ord men tro mig jag menade inget illa och jag själv från ett annat land och det kommer inte hända igen och jag hoppas att elias skulle varit snälla och förstå min situation för igentligen menade jag inte att säga ****** och i klippet kunde man se att jag blev narvös och min röst ändrades för igentligen menade jag inte något illa eller att säga det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde en bärgar bil och då kom ola rick och började följa efter mig jag känner han och e lite vän med honom han försökte pitta mig med att stå bilen framför min börgare bil och jag har klipp på det men sen så när jag stoppade och undrade vad dom ville så fick jag en notis på appen att polisen behövde bärgare då åkte jag snabbt ditt och parkerade min bil jag gick ut och då kom en icke medlem och baxade min bil jag gick in i ola ricks bil och dom försökde stoppa mannen jag gick ut från bilen och då sa ola rick att jag skule boxa den icke medlem men då sa jag " är du dum jag kommer bli utskickad din jävla ******" mitt röst ändardes för jag ansåg att jag så ett riktigt stort ord och då blev jag narvös och körde iväg. och efter så kom han och så jag visste att du råka säga ordet så jag kommer inte göra något och jag sa tack!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig då att jag sa ordet och jag hemskt förlåt och det kommer aldrig säga det igen och jag hoppas att elias vill ge mig en ny chans och att han skulle förstå min situation och vad som hade hänt. då jag menade inget illa och är hemskt förlåt för den personen som jag sa den till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad många gånger men aldrig för något rasistigt för jag är inte rasist och jag menade inte något illa och jag ber om ursäkt till personen för att jag sa det och det kommer aldrig hända igen. Förlåt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte säga olämpliga ord och vara respektfull och det kommer aldrig hända igen Förlåt igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig många saker att jag ska inte säga sådana ord och att jag ska respektera alla och det kommer aldrig hända igen jag ber om ursäkt till alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka