Nekad GLEN QUAGMIRE | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEN QUAGMIRE

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Homsi2004

Ditt Hex-ID: 11000015e583739

Vad är din discord tagg? golden_glen

Vem var det som bannade dig? Emillia,Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: c6TEUB12E5ioxLAdHLKV3Q-0.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot reglerna och Jag vissa Ludde att jag tog bort dom och kommer aldrig ha dom i mitt liv. men jag vet ej vrf dom bannade mig på Dc servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade en klipp på en polis Skjuta mig och min vän sen så på klippet så hade jag trejser så att dom dåg klippet och Perma banna mig. Men ingen anning om vrf jag blev bannad på dc servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel jag hade trejser och dom såg det på klippet men jag hoppas att Ludde,Emilia skulle vara snälla och unbanna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad innan men aldrig för det anledningen och nu jag vet att jag ska ej ha trejser och jag tog bort det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att jag skulle ta bort min tarjsers och ha det normal färgen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska ej ha massa mods på när jag spela unive servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

@Emilia @LUDDE

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka