Nekad GLEN QUAGMIRE | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEN QUAGMIRE

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Homsi2004

Ditt Hex-ID: 11000015e583739

Vad är din discord tagg? golden_glen

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-01 132946.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför staff valde att banna mig, och jag erkänner att mitt beteende bröt mot både unive regler och svenska lagar. Jag vill först och främst be om ursäkt för mina handlingar – det jag gjorde var inte bara fel utan också oansvarigt. Jag ångrar djupt det jag gjort och har reflekterat mycket över det sedan dess. Det som hände har haft stora konsekvenser, inte bara för mig utan också för mina föräldrar, som blev mycket besvikna när de fick reda på vad som hänt. Det har påverkat min vardag på många sätt jag har förlorat mycket, inklusive möjligheten att vara en del av unive, där jag trivdes väldigt bra och hade många goda vänner. Jag vill be om en andra chans att få visa att jag har lärt mig av detta och att jag är villig att ta ansvar framöver. Om det finns något jag kan göra för att återförtjäna förtroendet, är jag beredd att göra det. Unive betyder mycket för mig, och jag hoppas få en möjlighet att återvända och bidra på ett positivt sätt i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag förstår att mitt beteende var fel och att det ledde till att jag blev bannad. Jag vill förklara vad som hände och visa att jag är medveten om mina misstag. Vid det tillfället var jag inte hemma när jag blev bannad, men innan det gjorde jag ett val som jag ångrar djupt. Jag ville köpa en PED via donation, men istället för att göra det på rätt sätt fick jag en dum idé att försöka 'fake-swisha'. Jag insåg att det var ett brott och kände mig väldigt nervös över vad jag hade gjort. Efter att jag genomfört den falska transaktionen gick jag ut och väntade på att servern skulle startas om. När jag kom hem såg jag att jag hade blivit bannad från Discord, och mina vänner hade skrivit till mig om det som hade hänt. Jag inser nu hur allvarligt detta var, både för dem som driver servern och för de andra spelarna. Det var en dum och ogenomtänkt handling från min sida, och jag ångrar verkligen att jag inte tänkte längre innan jag agerade. Jag har lärt mig en viktig läxa om att följa reglerna och ta ansvar för mina handlingar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, banningen var inte felaktig, och jag tar fullt ansvar för mitt misstag. Det jag gjorde att försöka fake-swisha ett företag var verkligen dumt och oansvarigt av mig. Jag trodde naivt att jag skulle kunna komma undan med det, men jag inser nu hur fel det var. Jag ångrar djupt mitt beteende och inser att jag borde ha tänkt igenom konsekvenserna innan jag agerade.
Jag vill be om ursäkt för mitt agerande, både till företaget och till dem som ansvarar för servern. Det jag gjorde var inte bara fel utan också respektlöst mot det arbete ni lägger ner. Jag hoppas verkligen att jag kan få en andra chans att visa att jag har lärt mig av mitt misstag och att jag är beredd att följa reglerna framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare, men aldrig för något liknande detta. När jag tidigare blev p-bannad berodde det på andra misstag, och även om jag inte helt minns detaljerna, har jag ångrat många av de saker jag gjorde då. När jag fick chansen att komma tillbaka till Unive, försökte jag hålla mig till reglerna och begick inga brott under en längre tid.
Tyvärr gjorde jag ett stort misstag när jag fick den dumma idén att göra en fake swish. Det var en ogenomtänkt och felaktig handling, och jag inser nu att det var respektlöst mot både servern och Philip, som jag vill be om ursäkt till. Jag ångrar djupt det jag gjorde och de val som ledde mig hit. Det har fått mig att reflektera över mitt beteende och inse att jag måste ta större ansvar för mina handlingar.
Jag hoppas att jag kan få en sista chans att visa att jag kan göra bättre ifrån mig och följa reglerna framöver. Jag vill verkligen rätta till mitt beteende och bidra positivt till Unive framöver.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått in till donation och fake swisha för ped riktigt dumt av mig ångrar varje sekund.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Väldigt många saker faktiskt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka