Nekad GLEN QUAGMIRE | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEN QUAGMIRE

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Homsi2004

Ditt Hex-ID: 11000015e583739

Vad är din discord tagg? golden_glen

Vem var det som bannade dig? Ingen anning

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-01 132946.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktist inte eftersom det stog ingen anledning på bannen och staff vill inte säga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte ens hemma när det hände. så när jag kom hem så hitta jag att blev kickad av dc servern och att jag kunde inte gå in på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel vill hjärna snacka med philip om det och vi kan göra några gränser och kan du vara snäll och skriva anledningen på pm eftersom är lite osäker om de jag har gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes jag har blivit bannad tidigare men inte om de saken vill hjärna på en till chans och de sista.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt lite smartare innan jag skulle göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Har redan skrivit anledningen och jag fattar inte hur svårt det kan vara att förstå?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka