Accepterad GLEN QUAGMIRE | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEN QUAGMIRE

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Homsi2004

Ditt Hex-ID: 11000015e583739

Vad är din discord tagg? golden_glen

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Bild på banmeddelande: aGV8mb6fQ9ssh8ue0ntmLQ.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och man ska alltid lära sig från sina mistag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min vän sen så såg vi en bil flyga det var en röd bil den kroka sen så gick min vän till dom och började starta bråk han gick ut med en base ball trä sen så gick dom ut med glocks och dom skjöt på min bil och dom började rikta jag körde lite sen så stoppa jag, jag gick ut och började skjukt på dom för att dom skjöt dom skjöt min på benet och jag la på marken sen när jag gick upp så försökte jag springa iväg och skjuta dom men dom tog mig direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag skulle varit tacksamma om ni skulle unbanna mig för att jag lär mig alltid från mina fel och det kommer aldrig hända.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad många gånger men den här veckan har jag blivit bannad 3 gånger och de 2 andra var felaktiga men den är de 3 bannet jag har fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att gå upp och Rpa som det är riktiga livet och räka upp mina händer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska alltid Fear mitt liv i ett sätt som jag skulle gjort IRL. Men det kommer aldrig hända.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

@kevinchang07

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka