Nekad GLEN GOLDEN | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEN GOLDEN

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? golden_glen

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Golden Glen Den här snubben är helt oslagbar i Fivem City, typ som en legend. Han växte upp på de mest vilda platserna i staden, liksom där ingen annan vågar vara. Livet har varit hårt, men Glen har lärt sig alla trix och knep för att hålla sig ovanför vattnet.
Han är som en kriminell mästare, liksom expert på att sno saker och hacka allt möjligt. Ser ut som en riktig badass med sina tatueringar och grejer, och alla vet direkt att han är en som man inte ska reta upp.
I den kriminella världen är Golden Glen en stor grej. Han har buddies överallt, från olika crew till polisen. Och alltid ett steg före, liksom, han har koll på allt. Skrattar åt faror och visar alltid upp sitt bästa leende.
Målet? Glen vill vara kungen av Fivem City. Han vill att alla ska känna till hans namn, och han är ute efter respekt. Kontroll över hela stället är målet, och han är redo att göra allt för att överleva i denna tuffa stad.
Men även om Glen verkar som en kaxig typ har han sina struggles. Ibland går det åt skogen, och han måste fightas för att hålla det rakt. Han vet att varje val han gör har sina konsekvenser, men det stoppar inte honom.
Glen är som en levande legendarisk saga i Fivem City. Att spela som honom är som att vara mitt uppe i en actionfilm, en riktig thrill. Han är liksom självaste kungen av spelet!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan kicka igång server-RP genom att skapa spänning med Golden Glen. Han är en mästare på kriminella äventyr och kan knyta ihop andra karaktärer i häftiga brott och lurtar. Genom att använda spelets grejer på kreativa sätt skapar jag unika händelser. Golden Glen påverkar staden genom att vara en framstående kriminell, skapar en dynamisk historia. Han genomgår förändring och tillväxt, vilket ger en intressant resa. Jag samarbetar med andra och deltar i olika RP-scenarier. Genom att interagera med olika områden skapar jag förändring och variation i spelupplevelsen. Med Golden Glen vill jag göra serverns RP miljö engagerande och oförutsägbar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario i rollspel innebär att du som spelare medvetet väljer att låta din karaktär agera så att det gynnar eller möjliggör framgång för de som är emot dig. Det skapar en mer dynamisk och intressant berättelse, där både framgång och misslyckande är en del av spelet. Det kan öka dramatiken och bidra till en positiv spelatmosfär genom att dela på vinst och förlust mellan olika karaktärer och spelare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler i servern och är riktigt bra med dom, FearRP att man ska alltid väna om sin liv typ som om någon riktar en pistol så ska du rollspela som det är riktiga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, För innan jag var medborgare så körde jag mycket RP men jag visste aldrig om unive så jag gick in och tyckte att servern var riktig bra och fortsätt med min goda RPn i servern och nu vill jag till och med donera till servern hur bra den är.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka