Nekad Glen. | Beslut Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glen.

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
3
Ditt discord namn: Glen. eller glennersson

Ditt Hex-ID: 11000014eb28e73

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen allt, ban och prishöjning

Vem/vilka tog beslutet? Berdan, hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? Vet ärligt inte varför de valde att bannad och ta allt från mig och ge pris höjning, förklaring finns nedan

Hur är beslutet felaktigt? Detta är felaktigt eftersom att jag och mina vänner glider runt vid en sån liten bank och sen så ser jag en fiende bil och jag väljer att köra efter de sedan så hoppar vi ut och riktar i kanske en sekund men de väljer endå att köra iväg vilket är mycket skumt sedan så jagar vi de igen och försöker kidnappa de och då hoppar de ut och skjuter mot oss så då åker vi och ställer oss på en gård vid ett hus och EN i min bil hoppar ut och skjuter JAG sköt inte ett enda skott vid det tillfället och sedan så åker de iväg och hoppar ut igen och då ställer vi oss bakom en liten byggnad och skjuter skott mot de och det var FÖRST då som JAG sköt för FÖRSTA gången i detta scenario som har fått mig bannad. Man kan se i klippet nedan att det inte var jag som sköt förutom i slutet. Kände också lite tryck på mig när de andra i bilen satt o bad mig stanna så de kunde skjuta och köra efter också vidare

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.medal.tv/ugcc/content-s...*MTc0NjM5MTgwNC40Ny4xLjE3NDYzOTE4NzAuNjAuMC4w

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka