Nekad Glen. | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glen.

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199280590451/

Ditt Hex-ID: steam:11000014eb28e73

Vad är din discord tagg? glennersson

Vem var det som bannade dig? Berdan, hedgehog som tog beslutet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-05 212755.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de valde att banna mig för att jag hade krigsförning i fordon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och två polare åkte runt i en bil och sedan sköt vi mot några rivala gäng medlemmar och sedan ett tag efter loggade jag av och sen taggade berra mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban jag tycker att de gjorde rätt att placera en ban på mig eftersom att jag gjorde fel i scenariot

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tar lärdom av de genom att tänka genom vad jag ska ha gjort istället och ta åt mig av det staffsen säger och de bansen jag får för att utveckla min rp och göra bra av mig nästa gång jag hamnar i ett liknande scenario istället

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha kört från platsen efter vi hade skjutit mot varandra första gången vi sköt

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man ska åka från en plats så fort man har avlossat skott efter en aktiv skottlossning och inte cirkulera området och fortsätta skjuta på samma ställe

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka