Nekad Glen August | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glen August

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/HEJ11/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Johnsson

Vad är ditt discord namn? guldleo21#9814

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Glen August, född 2000. Jag har sen jag var liten älskat affärer, intresset kommer från min fader som startade sitt första företag när han var 19. Jag har alltid i dom tidigare åren följt med på hans jobb och sätt hans framgång skapas. Jag skulle nog säga att jag är intresserad av kvinnor men ingen jag blivit förälskad i, inget jag heller "strävar" efter. Jag har funnit min kärlek i affärer, tjäna pengar och allt däremellan. Sanningen är att jag har svårt för känslor, jag blir bara stressad i såna situationer och klarar inte av pressen.
Jag är 21 år vid denna skrivna stund och min största dröm är att bli så framgångsrik så alla i staden vet vem jag är, en dröm jag ska se till att bli uppfylld!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väll mestadels "känd" som en streamer / Youtuber. Jag har nyligen upptäckt den otroligt roliga kulturen med FiveM så jag har streamat en del på senaste då jag kört på servern. Så det jag mestadels bidrar med är ett ökande community på FiveM servern. Sen får man ju inte glömma den fantastiska karaktären som Glen är, någon som Glen skulle alla städer behöva :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En väldigt bra svensk server. & för mig som streamer är staff:sen väldigt snabba när "problem" uppstår, streamsnipers osv.. Något jag uppskattar enormt att ni har ett så bra staff team! :D Sen utöver det så är det väldigt trevliga personer som spelar på Unive

Hur hittade du Unive? Min Stream chatt sa att det var en bra FiveM server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha så roligt som möjligt, och tjäna pengar(ingame) ;)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Göra bra affärer, jobba och bli känd i staden!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope, Unive är den enda servern jag spelar på
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top