Nekad Gleen | Ansökan till Servervakt [Elton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cloakz

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? $cooby#1337

Ange ditt födelsedatum 26 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när skolan dragigt igång så är jag inte så aktiv förre den men efter skolan är jag aktiv 7+ timmar men på helgerna är jag aktiv nästan hela dygn.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har vart medlem här för över flera månader men sedan hände det något men dc så jag fick lov joina dcn på nytt ock ansöka om wl 🙂

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Inga vad jag kan komma ihåg.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Förklara vad för uppgift en servervakt har. Först och främst ska en Servervakt se till att Lallare som kommer in blir skickade sedan ska jag även ha en hög rp nivå eftersom en del av spelarna ser upp till oss , En servervakt ska som sakt skicka lallare så dem ej förstör för dem som tar det seriöst och jag ska även hjälpa folk som behöver hjälp med olika saker. Kommer inte leta problem utan kommer ta i tu med de om jag upptäcker något.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har alltid gillat att hjälpa folk och även alltid hatat när folk förstör för andra som tex lallare som bara kommer för att förstöra för andra och det tänker jag förhindra , har även tidigare erfarenheter angående just sånt här då jag tidigare jobbat både i denna position men även högra inom server teamet, så jag anser att jag har det som krävs för att bli en bra servervakt och hoppas verkligen att denna ansökan ska gö hela vägen :)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan se ut lite olika angående vad det handlar om men jag kan ta ett exempel tex Du är med i ett gäng och ni bestämmer er för att åka till grovee och se vad som händer när ni kommer dit blir ni skottade så ni väljer att skotta tbx för att undvika att dö ni har dödat alla men dem har perms och börjar ressa sig själv och fortsätter skjuta sedan kanske dem även spawnar in bilar osv som tex skottsäkra bilar för att vinna scenariot och det kallas abuse.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top